esmaspäev, märts 05, 2007

Täiesti uskumatu, kuidas negatiivsed ja positiivsed seosed peas kinni istuvad ja ei mõtlegi liigutada, et kuhugipoole astuma hakata.

Just rääkisime Thinaaga Inglismaast ja selle majadest, mida ma armastasin niiväga, et ajasin ühe mehe oma pidevate välgusähvatustega ohkama. Nüüd ei saa ma neid armsaid pruune briti maju enam isegi Thinaa fotode pealt vaadata ilma, et mingi imelik rahutus sisse tuleks. Raisatud aeg ja raisatud emotsioonid meenuvad.

Õnneks jäävad meelde ka positiivsed assotsiatsioonid, mis küll vahetevahel veikest segadust võivad tekitada. Näiteks on mind, kergeusklikku, võimalik panna suure hooga teleka ette tormama, kui sealt mõne filmi reklaamiklipi taustaks kõlab mõne muu, eriti spetsi filmi soundtracki jaoks loodud lugu. Praegu näiteks reklaamitakse ühe Eesti kanali pealt mingit filmi palaga The Jackal`i soundtrackilt ehk siis ühelt vähestest, mille ma olen lihtlabaselt katki kuulanud, sest kõik lood sellel olid väga eriliselt head. Nii ma siin spordingi. Iga reklaamipausi ajal, kuna aju ütleb, et kui kõlab mingi lugu, siis oleks väga vale sellega reklaamida midagi muud, kui seda, milleks ta algupäraselt loodi. Tervislikud eluviisid mul käesoleval nädalal seega. Õnneks näitavad nad varsti selle filmi ära ja mina saan jälle rahulikult elada.

Kommentaare ei ole: