kolmapäev, märts 21, 2007

Ometi kord ka üks selline test, mida pole vastikult lihtne üle kavaldada:

http://web.tickle.com/tests/brain/index_main.jsp

Minu testitulemused olid nii objektiivselt kui subjektiivselt võetuna täitsa paigas: mu sahtlid ongi tavalise pilgu jaoks korrast ära (which they`re oh so NOT). Minugi pesa võiks välja vabandada väljendiga "loominguline segadus", kuigi minu segadus ei võta eales nii mastaapseid mõõtmeid nagu ühel feministist kirjanikuproual filmis Stepfordi naised.
(Väike vahekokkuvõte: kaks korda sõna "minu", üks kord "minugi" ja "mu". Kusjuures asi pole sugugi kehvas sõnastuses =P)

Tickle`i testidest paremini sobib minu iseloomustamiseks siiski Gnarls Barkley lugu. Ei, mitte Crazy, vaid hoopis Who Cares?

Basically I'm complicated
I have a hard time taking the easy way
I wouldn't call it schizophrenia
But I'll be at least 2 people today

If that's okay...

And I can go on and on and on...
but
who cares?

It is deep how you can be so shallow
And I'm afraid cause I have no fear
And I didn't believe in magic
Until I watched you disappear

I wish you were here

And I can go on and on and on...
but
who cares?

You see, everybody is somebody
But nobody wants to be themselves
and if I ever wanted to understand me
I'd have to talk to someone else

Cause every little bit helps

And I can go on and on and on...
but
who cares?

Feels like... the surreal life
But it's still nice
Wish I could live twice
but I still might
if these bones heal right
I see a little light
though it's still night



Tegelikult poleks seda videot siia lõppu tarviski, aga Mario Van Peebles näitleb lihtsalt liiga hästi, et teda mitte tunnustada. And the bottom line is: ka vampiir on inimene ;)
http://www.youtube.com/watch?v=OpYoYUcesIc

***

To rockstar: thankyouthankyouthankuyou, et sa kunagi eelmisel kevadel samal ajal mulle St. Elsewhere`i kohta vihje andsid! I really appreciate it ja see tõesti on midagi sellist, mis mulle meeldida võiks - sul oli tuline õigus. Kahjuks polnud seda plaati järgmisel päeval Tartu kaubamaja plaadipoest saada. Hoolimata sinu kõrvaklappide nirust kvaliteedist avastan ma nüüd juba aastapäevad Barkley vahetevahel oma auto pardakast. Nagu ka täna hommikul tööle sõites. Keep up the good work ja paluks taolisi vihjeid edaspidigi!

To Tanel P.: sa ütled, et minu ja Nelly Furtado vahele käib võrdusmärk, aga kas sa ei leia, et too keebiga elukas Barkley videost on palju minulikum? :)

To papparazzi: ei, kõik ei ole veel sugugi rööpas, küll aga kuulen ma rongi häält ;)

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

see test oli küll huvitav (y) selgus, et ma olen "Balanced-brained", mis tähendab, et "you are able to draw on skills from both hemispheres of your brain. This rare combination makes you a very creative and flexible thinker." vau, ma tunnene end nii erilisena praegu :P

Carry ütles ...

Mina tundsin end ka erilisena =D
Palju erilisemana, kui tolle põrsatesti tulemusena, mis üritas mulle ette kirjutada, milline mu sex-life parasjagu olema peaks =P

Carry ütles ...

Merdre! Ma ei teadnudki, et prantsuse geid samamoodi s-tähte susistavad =)

No Britney Spearsile tegi too veidi teistsuguse orientatsiooniga šokolaad seksikuselt küll silmad ette =P