neljapäev, märts 15, 2007

Hihhihh =)

Siin on midagi armsat kõigile neile, kes viibivad parasjagu näiteks kusagil kontorilaua taga ja kellel on tuju, mis võiks olla parem.

http://drawapig.desktopcreatures.com/

Kui Leenu mulle selle lingi ette söötis, olin alguses vägagi skeptiline, kuid lõpuks haaras mind hasart ning tehtud see saigi. No mingi poole tunniga, kuna ma muudkui refreshisin toda lehekülge, et saaks otsast ja uuesti ja ilusamini. Leenu ütles, et kui sellel saidil aega võetaks, saaksin ma joonistamisele järgneva psühholoogilise testi tulemusena teada, et ma olen pedant ja maksimalist. Aga tegelikult oli hoopis nii, et iga kord, kui joonistus peaaegu valmis sai, vaatasin mina, et oi, sellest kohast oleks veel natuke kõpitsemist vaja ja tollest kohast veel veic kohendada ja... rikkusin kõik ära.

Vastake kindlasti joonistamisele järgnevale küsimustele ka, see võtab aega minuti ja tulemused on peris põnevad ;)

And in case anyone is interested, siis minu sigudik kukkus lõpuks välja selline: http://drawapig.desktopcreatures.com/gallery/large.asp?id=1403068

Kommentaare ei ole: