teisipäev, märts 20, 2007

Üks teatud tegelane kaebles eile (ei, oot, see oli siiski täna vist (sinised silmaalused on võrdelises seoses magamata ööde arvuga)), et minu blogi sissekanded olevat hakanud aina normaalsemaks muutuma. Nagu täitsa normaalse isikuga oleks tegu. Ja et võrreldes esimeste sissekannetega on viimased suisa päris normaalsed. Tema jaoks on järgneva lugemine ilmselge piin.


Kui teile meeldivad Rafaello kompvekid, aga te olete neist sama tüdinenud nagu mina, kes ma neid ühel teataval põhjusel igaks tähtpäevaks saan ja seega ka justnagu sööma olen sunnitud, olete teiegi ilmselt positiivselt üllatunud, maitstes Lioni uut valge shokolaadiga maiusebatooni. Kelle jaoks lause sai liiga pikk, loeb lihtviisiliselt uuesti. Aga jahh, maitse sarnaneb Rafaello omale päris tõsiselt, nii et mul jooksis seda esimest korda proovides juhe kokku tubliks paariks sekundiks. Ega te enne teada ei saa ju, kui ei maitse ;)


***
Nohh, papparazzi, oli piisavalt normaalne, et sinus kõhedusvärinaid tekitada? =)

Kommentaare ei ole: