pühapäev, aprill 02, 2006

Kuu üllataja on romantiline komöödia pealkirjaga Hitch, millest sai juba esimeste sekundite järel minu lemmikfilm. Kes mind tunnevad, teavad hästi, et mulle ei istu eriti romantilised komöödiad.Lihtsalt tavaliselt on need kas
a) tobedad
b) nõmedad või
c) tobenõmedad.
Hitch aga polnud ühtegi neist hetkekski.

Kummalisel kombel võis seda juba ümbriskarbi järgi aimata - see lihtsalt kutsus vaatama, isegi arvestamata asjaolu, et keset esikaant ilutses täispikkuses Will Smith, aga ma pole just eriline Will Smithi fänn olnud. Siiani.

Mis ma ikka pikalt patran, kes veel näinud pole.....see on minu eelmise ja ka järgmise kuu soovitus teile. Ma arvan, et kõik naised peaksid seda vaatama. Ühtlasi arvan ma ka, et kõik mehed peaksid seda vaatama. Kui peakski mingil seletamatul põhjusel juhtuma, et sellest ei saa üks teie lemmikutest, siis mitu tundi järjest naeru lõkerdada saate vähemalt. Need naljad pole pahatahtlikud, need dialoogid pole imalad, need situatsioonid panevad teid filmi tegelastele südames täiega kaasa elama.

Nagu Tiina ütles: "No seda filmi ma vaatan kindlasti mitu korda enne, kui käest ära annan".

Super. Super. Super.

Kommentaare ei ole: