pühapäev, oktoober 29, 2006

See on kärribeibe vektortüdrukuna. Andekas Noormees tegi ja arvas, et on nigel, kuna aega kokkamiseks oli vähe. Ütles, et kuna on viimistlemata, siis las autoriks olla suvaline pseudonüüm. A mulle täitsa meeldib. Vot takoine uue põlvkonna dressinimene olen.

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Mulle tundub ka, et on nigel..

Anonüümne ütles ...

olulisem, et originaal tasemel-võimsad reielihased..ei,uups, viinamarjad..hapud küll aga kenad..m

Carry ütles ...

No minu arvates on see joonistus kena ka mustandina. Sest ma ise selliseid asju teha ei oska ja võin ainult unistada vektortüdrukute joonestamisest =P

Ja lugupeetud härra või proua anonymousile tahass öelda seda, et tema arvamus ei loe, sest teda pole olemas.

Mõnikord tuleb kasuks oskus hinnata neid asju, mis meil olemas on ja mis on head, mitte halada nende asjade pärast, mida me ei saa või mis pole perfektsed.