esmaspäev, oktoober 30, 2006

Niipalju siis artiklite kirjutamisest. Mängime jahh nii, et just sel hetkel, kui mina olen just korraks netti läinud, siseneb msn-i Morka ja me avastame, et meil mõlemal on antud hetkel kaks ühist passiooni. Tahaks kluppi tantsima ja tahaks kangesti purupurju juua ennast. Kõik oleks ju okitoki, kui aint Morka poleks Newcastle`is ja mina siin Tallinnas. Pärast kokkulepet Dublinist siia eksporditava virsikuviina kohta hakkab Morka mulle selle õhtu lohutusauhinnana saatma head mussi. Lihtsalt, kuna ta tahab oma vaimustust jagada, eksole. Little did he know about the possibility of me going crazy about this music. Unustage kõik, mida ma varem öelnud olen, SEE on käesoleva kuu hittavastus. Äi, valetan, viimase kolme kuu hitt! Te tekitage omale kusagilt Kasabian`i lugusid. Koos videoga on muidugi hulga etem kui ilma ;) Aga jubejubejubehea on!

See on selline muss, mida tarbides tundub mulle, et olen terve eelneva elu olnud astmaatik ja see asi aitab mul hingata.

Väga VÄGA hea asi. Absoluutselt ei karda ülehaipida. Sellist asja pole võimalik ülehaipida.

Thou shalst be hooked. Thou shalst never listen to anything else anymore =)

Minu armas kallis uus lemmikbänd.

Minu armas kallis Morka. Ma olen su auvõlglane. Forriil.

Kommentaare ei ole: