esmaspäev, mai 08, 2006

Ma just mõtlesin, et täna nagu polegi millestki erilisest kirjutada (välja arvatud see, et ma teooriaeksamist väga ilusa tulemusega läbi sain - juhhuu!). Olukorda muutis aga sekundiga üks naesterahvas ARK-i büroost, kes läkitas mulle alljärgneva sisuga e-maili: Miks kirjutate oma nime valesti , dokumendi järgi olete KAROLIINA . Oletekirjas platsile 16.05 kell 9.00.

Äkki tädi Eksamiteleregistreerija võiks kaaluda varianti, et tema ise või tema kolleeg minu nime ID-kaardi pealt valesti ümber kirjutas? Vastasin talle, et teooriaeksamil märkasin küll, et minu nimi on valesti kirjutatud, aga ei pööranud sellele suuremat tähelepanu, kuna seda juhtub päris tihti. Tädi arvas, et on probleem. Ma väga loodan, et nad selle ühe vale tähe pärast mu teooria tulemust ära ei nulli. See oleks küll nõme, eriti arvestades asjaolu, et ma pidin niigi seal arvutiklassis tolle vuntsidega onuga tõtt vahtima pool tundi pärast seda, kui kõik teised juba läinud olid, kuna minu testi tulemus "oli kusagil arvutis kinni". A maikurda. Peaasi, et tehtud ja olemas. Kui nüüd just mingit kammi ei korraldata sellepärast, et "ma ise oma nime valesti kirjutan". Irv suure punase algustähega.

Kommentaare ei ole: