teisipäev, mai 16, 2006

Järjekordne arusaamatu sissekanne minu märkmikus. Seekord 31. mai lahtris. Keset päeva ilutseb kirje: "K- saba ja sarved". Misassja nagu? Kes või mis on K? Miks on talle vaja saba ja sarvi? Miks pean mina neid talle muretsema? Või pidi hoopis tema mulle saba ja sarved tooma? Would make sense, kui lähiajal oleks mõni vastavasisuline kostüümipidu tulemas (lehmad või kuradikesed), aga ainuke kostüümipralle, mis mulle hetkel meenub, on 1. juuni mõisapreilide oma. Seal aga kanname kõik sitsi-satsi, pitsilisi päikesevarjukesi ja kübaraid, mitte saba ja sarvi.

Küll on tobe olla, kui omaenese märkmetest aru ei saa. Ma ammu juba räägin siin Suurele Juhile, et mul on sekretäri vaja, aga kuna me mõlemad armastame avarust ning ei soovi oma kontoripinda sekretäri laua võrra vähendada, siis jääb see variant ära vist.

K - saba ja sarved. Palun, keegi, pange mind hüpnoosi alla, küsige siis, mida see tähendab ja öelge pärast mulle ka!

Kommentaare ei ole: