teisipäev, aprill 24, 2007

Riia oli mõnna. Ooperimaja kohta pean oma kohuseks öelda, et meie oma Estonia meeldib mulle by far rohkem, kuna siin on, erinevalt Riia ooperimaja trolli-efektist, ruumi liikuda, ja inimesed tunduvad ka kuidagi kultuursemad. Shokolaadikook oli neil seal aga megamaitsev (ma ka ei suuda toidust rääkimata olla). Konjakist, mis joomata jäi, on tagantjärele kahju ;) Oleks pidanud vähemalt kogemuse mõttes nina sisse pistma. Värv oli ilus.

Aga ilm oli küll esimesel õhtul selline, et kui me kõrvalmajast sinna va ooperisse ja pärast etteastete lõppu tagasi jooksime, siis minu kintsudel oli siidipükste all selline tunne, nagu oleks bikiinides pakase kätte roninud. Pisukese liialdusega, aga nohh, peaaegu. Too kõrvalmaja ise meeldis mulle ooperimajast märksa enam, peamiselt seal asuva hiiglasliku trepi pärast, mis fuajeest üles viis. Armastan massiivseid treppe, mille ees inimene end kirbuna tunneb. Aga nime ma ei mäleta. Roma? Vist. Hotell mingine nohh.

Järgmisel päeval oli ilmakene juba ilusam, nii et ma sain jalutuskäigu ajal vahelduva eduga oma nina kapuutsi alt välja pista ja ringigi uudistada. Päike paitas pead ja. Päike teeb kõik asjad paremaks. Mitte et midagi oleks halvasti olnud, otse vastupidi =)

Aga ooperimaja ja pühapäevase jalutuskäigu vahele jäid veel

  • Thank God It`s Friday.
  • Neil on seal üks mõnna roog kaktuseokastega. Mingeid okkaid ma oma toidu seest otseselt ei leidnud, aga maitsev oli küll. Ja Winnij Puks`i kokteili avastasime ka menüüst =) Muss oli neil seal suisa üllatavalt hea ning sisekujundus lahe värviline ja koduselt tervitav. Samas sugugi mitte selline, et ei saaks tõsiseltvõetavalt pidu panna. Seltskonda oli igast vanusegrupist (okei, vanaemad-vanaisad jätame seekord mängust välja), kõik kohalolnud tundusid sõbralikud. Mulle meeldib, kui õhustikust jääb vajaka see Eestis nii tavaliseks kujunenud fa-faa element.

  • Martini Bar.
  • No mis ma oskan öelda. Lahe muss, nunnu tiidzhei, nummid baarmanid, karjade kaupa kenasid shotlaseid ja terve baaritäie meeste kohta mingi 3-4 naisterahvast (me included). Dry Martini, Vodka Martini ja Sweet Martini ei ole siinkohal mu otsustusvõimet sugugi ähmastanud, kuna enne Martini bar-i sisenemist olin raudpoltnael kindel, et mina sel ööl alkoholi ei tarbi. Nii et naised, marss Riiga Martini baari!

  • Velvet`s
  • Koht, mille klientuur koosnes vist suuremas osas slaavlastest, kuna iga teine lugu algas sõnadega "daragaaja majaa" või "djeevushka maladaaja". Mis polnud sugugi halb. Mees Puldi Tagant suutis mitu korda üllatada selliste lugudega, mida lastakse ainult Eestist edelapool ja heal juhul ehk Privés. Ehk. Minul jälle näpud püsti. Kannatas karvasaabasteski tantsida, kuigi ma polnud üldse plaaninud kuhugi tanzulkale minna sellises riietuses.

Ja ilusate läikivate autodega kihutamine on jätkuvalt lemmikmeelelahutuste edetabelis päris asjalikul positsioonil. Eriti "Pane nüüd jalg sinna - seal on pidur. Tunned? Nii. Ja kohe selle kõrval on gaasipedaal. Ja siit käivad tuled - näed? Okei, hakkame sõitma"-stiilis ettevõtmised.

=)

Mina rahul. Teinekordki.

Kommentaare ei ole: