laupäev, november 18, 2006

Täiesti võimatu on osta poest jõulukinki kaheaastasele. Need ettekirjutused seal paki pääl ajavad mu hulluks. Näiteks on tegemist mingi ajuvaba voolimismassiga ja peale on kirjutatud, et alla 5 aasta paluks lapsele mitte pakkuda. No maitea. Mu õde ei ole enam ammu selles eas, et ta kõike omale valimatult suhu topiks, saati siis veel plastiliini, dohh. Ta on nutikas laps ja saab aru küll, et plastiliini ei sööda. Aga kui paki peal on niimoodi kirjas, siis ma igaks kümneks juhuks ei osta.

Tundub nii, et kõik mänguasjad on kas imikutele või siis vanuserühmale alates kolmandast eluaastast. Alguses ma mõtlesin, et miks sellist märki (keelumärgi sees asuv 0-3, mille kõrval kurva näoga smiley) lõbusate laste mänguasjade karpide peale trükkida? Pool tundi hiljem hakkasin juba aru saama. Ma olin nimelt ise ka suurest mänguasjakarpide lappamisest täpselt seda nägu. Kallid mänguasjatootjad! Palun tootke ka midagi intelligentsetele maimikutele, kes ei toitu plastiliinist ega ei neela rusikasuurusi mänguklotse alla...

Kolmas asi, mis mind natukene häiris, oli see, et metsikult vähe on eestimaist toodangut. Kõik puha vinni puhh ja tisni ja ravenspurger ja nii edasi. Ma tahan neid toredaid lepatriinusid äkki kinkida oma pisiõele. Neidsamu, kes ühes Eesti joonisfilmis figureerisid. Või Jussikest tema seitsme sõbraga. Miks on nii vähe eestimaist ja nii palju võõrtoodangut? Mh? AHH? Väga positiivne oli see, kui leidsin mingi Lotte piltidega paki, aga see oli kahjuks taas kord minu õe vanustele keelatud.

Nii et.

Maitea.

Teeks mingi mänguasjaäri? HeavyRap, ahoiii! See idee kõlbab sulle või?

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Need hoiatused on selleks, et sa ei saaks tootjat kohtusse kaevata kui su kaheaastane titt plastiliini sööb ja kõhulahtisuse saab.

Carry ütles ...

Aga kui mu kolmeaastane titt plastiliini sööb ja kõhulahtisuse saab? Ka siis tohib? =P

Anonüümne ütles ...

:) tänan, sobib :)

Anonüümne ütles ...

:) tänan, sobib :)