neljapäev, november 23, 2006

Möödunud kevadel oli jama United Colors of Benettoniga, kes ostis oma toodete produtseerimise tarvis villa sellistelt Austraalia lambafarmeritelt, kes oma kariloomi mõttetult piinasid. Kampaania nimi oli United Cruelty of Benetton, infot selle kohta võib arvatavasti tänaseni PETA koduleheküljelt leida. Mina olin toona tõsiselt pettunud, sest Benetton koos oma värviliste rõivaste ja reklaamidega meeldis mulle väga. Õnneks lõpetas Benetton selle pulli varsti ära ja nüüd on nende tooted julmusevabad (halb mekk on sellegipoolest juures ja mina nende poodi kuigi heal meelel sisse ei astu).

Täna on sama diil ühe teise kõrgelthinnatud kompaniiga, kes kuidagi ehtsast karusnahast loobuda ei suuda. PETA on algatanud kampaania Bloody Burberry, mille koduleht on siin:
http://www.bloodyburberry.com/

Kui reklaamfotodega ühelpool, leiate lehe paremast äärest võimaluse vaadata videot ühest karusnahafarmist. Kui soovite, võite vaadata.

Tiina, sina ära vaata.

1 kommentaar:

Thinaa ütles ...

:-)