neljapäev, märts 02, 2006

Ma ei tea, kas dj-del on mingi mitteametlik tööjuhis või eetikakoodeks nagu pr-inimestel, aga minu arvates näitab see dj ebaprofessionaalsust, kui ta mängib terve õhtu peamiselt nelja-viite esitajat. Kui ma teise klubis oldud tunni alguseks kuulen juba kolmandat korda Madonnat, siis on midagi ikka väga valesti. Vbla ta unustas oma plaadid koju - meie ei tea ju. Väga kummaline oli igatahes. Ja eriti mõttetu oli veel see, et ta mängis isegi mitte erinevaid lugusid samadelt esitajatelt, vaid ühte ja sedasama lugu ning isegi mitte erinevaid mikse. Ja sõbranna pidi neli korda käima soovilugu palumas. Iga kord ütles too dj, et "jah, saab muidugi" ja pärast et "ups, ma unustasin ära". Ma isiklikult ei käi kunagi dj-delt soovilugusid lunimas, aga leian, et kui midagi on lubatud, siis oleks kena seda ka täita. Keegi ei keela tal ju öelda, et "sorri, aga täna mängitakse siin klubis AINULT Madonnat ja Michael Jacksonit". Ei mängita, siis ei mängita, no harm done. Aga armsale blondiinile nimodi Sean Pauli lubada ja siis lasta tal kolm tundi oodata (ja see, mis siis tuli, oli ka mingi hale närune miks) on küll kuidagi südametu.

Kommentaare ei ole: