neljapäev, veebruar 23, 2006

Kuna peatselt saabuva vabariigi aastapäeva puhul tööjuures täna suurt midagi peale veini kulistamise ja salatipugimise ei tehta, otsustasin mina, agar ja virk nagu ma olen, vahepeal vargsi teise tuppa põigata ja oma e-maili tshekata. Birminghami Galaxy FM VIP Club oli mulle saatnud mingi testi teemal Meeleheitel koduperenaised. 7 minuti pärast teadsin juba, et olen Gabrielle. Ei ole nõus. Minu päev ei koosne joogatamisest ja ilusate rõivaste mööda maja edasi-tagasi kandmisest. Minu päev koosneb üldjoontes hoopis vanale koerale uute trikkide õpetamisest (loe: üritan püüdlikult üht 38-aastast paadunud vanapoissi ümber kasvatada).
Ja vabal ajal lahendan selliseid teste, millest just juttu oli. Kui teiegi soovite end harida, siis aadress on:
http://abc.go.com/primetime/desperate/quiz/index.html


Purjakil pääga ülekandeid teha pole eriti soovitav - Maksu- ja Tolliameti asemel kipun ma koguaeg raha Maksu- ja Tooliametile kandma. Jahh, niimoodi ma oma töökohustustesse suhtungi =D
Elagu Eesti Vabariik!

Kommentaare ei ole: