pühapäev, veebruar 05, 2006

Ammu on juba teadlaste poolt ära tõestatud, et maailma ei loodud Jumala poolt. Kulla inimesed, mida te enam vaidlete?
Ma ei taha sugugi väita, et harras usk on paha, aga seda teistele kuulutamas käia on ka natu imelik mo meelest. Vestlesin sellest ka oma isaga mitu tundi ja hommikupoole ööd ütles ta pahaselt, et tema ju ei käi ukse tagant ukse taha kuulutades, et "tere, ma olen ateist ja kas te ikka teate, et Jumalat pole olemas?". Minu meelest võiks samuti inimeste tüütamise ära lõpetada. Sest kui inimene ei leia usu juurde ise teed, siis vaevalt, et ta selle juures ka eriti kaua püsib. See on umbes nagu üritaks oma last klaveritundides käima sundida.
Aga nohh, mida mina siin põrkan? Ma olen üldse agnostik, nii et suu lukku, kui Jehoova tunnistaja räägib ;)

Ei, tegelt ka, ma usun pigem positiivsetesse vibratsioonidesse, mida võiks maakeeli lahti seletada umbes nii et what goes around, comes around & vice versa. Nii et maailma etemaks muutmine on igaühe enda teha. Kasvõi kohe praegu. Vahetevahel on see vaid mõtlemises kinni. Vibratsioonid, nii hääd kui halvad, liiguvad eelkõige läbi aju. Tegelikult on kõigil meil olemas fundamentaalne teadmine sellest, mis on hea ja mis halb, mis on õige ja mis vale, mis sobib ja mis kohe kuidagi mitte. Mõni lihtsalt otsustab silmad kinni pigistada, käpad kõrvadele suruda ja väita, et näiteks piletisabas ettetrügimine on igati okei või et vanematel on õigus oma lastega käituda nii, nagu ise heaks arvavad. Mõtelge uuesti!

Positive vibrations....

Kommentaare ei ole: