reede, oktoober 19, 2007

Vaatan mina eile õhtul TV3-e seitsmeseid uudiseid ja mida ma kuulen?
"Teleseriaalis Mantlipärija osalenud kuid vallandatud naisterahvast ähvardab ka päristöökohalt vallandamine." Osaleja ülemus olevat nimelt televiisorist näinud, kuidas tema alluv mingis riälitis uue töökoha nimel sipleb, solvunud ja otsustanud töötaja ebasobiva käitumise pärast vallandada. Tädi saatesosaleja aga andis asja kohtusse.
Kui see pole nõme reklaamitrikk, siis on see uudis lihtsalt tobe.

Esiteks: Mida uudist? Viimati, kui mina neid vaatasin, olid TV3-e uudised veel tõsiseltvõetavad.
Teiseks: Kui minu mälumäluke nüüd ei peta, oli antud teleseriaalis osalemise eelduseks enda varasemalt töökohalt lahtivõtmine. Seda korrutati igas saate reklaamis, üritades jätta muljet äärmiselt asjalikust ettevõtmisest. Isegi mina, kes ma saatesse ei kandideerinud, tean seda. Lisaks sõlmitakse kõikide tõsielushõudes osalejatega alati enne saatega alustamist lepingud. Kui tädi saatesosaleja ei oska lepinguid lugeda, siis on ka kohtusse kaebamisest vististi liiga vähe kasu, kuna sealgi tuleb igasugu tähtsaid dokustaate lugeda. Aga kui ta lihtsalt niisama naglalt saatesse läks, siis oma viga ju, et nüüd vallandatakse.

Strip-pokkerit ju ka ei mängita niimoodi, et alguses jooksed suure hurraaga laua äärde, aga siis, kui lõpuks trussikute väel oled, hakkad kisama, et "aga mulle ikka ei meeldi alasti olla".

Olgu selle tädiga kuidas on, aga miks meie uudised selliseks Reporterlikuks on muutunud?

Kommentaare ei ole: