reede, oktoober 05, 2007

High

Lasteaias anti vanematele kodused ülesanded. Mingi näitus on tulemas ja teema on selline, et äravisatavatest asjadest tuleb midagi uut leiutada. Prügikolli teema delegeeriti loomulikult sujuvalt mulle. No ma siis leiutasin. Mis te arvate, mida saab meisterdada söögiriistade komplekti karbist, joogiklaaside karbist, kõrvaklappide karbist, munakarbist, tühjast vetsupaberirullist ja vanadest küünelakkidest? Nukulinna, loomulikult! =)

Töö viimane etapp leidis aset täna ja oli sõna otseses mõttes joovastav. Nimelt tuli terve meisterdatud linn vanade küünelakkidega üle võõbata. Selleks ajaks, kui meenusid vanaema juures hoiustatud guashvärvid, olin jõudnud juba ühe maja "aquamarine chrome" värvi võõbata, teise "frozen lilac"-iks, kolmanda "chilliks". Vetsupaberirullist tehtud koolibussi toon kandis kunagi nimetust "baby doll"" ja bussiootepaviljoni oma "rouge seduction". Jube ilus* kukkus välja, noh! =)

Kuna ma juba üle kümne aasta pea igal nädalal küüsi lakkinud, eeldasin, et nendest erituvad aurud on, nagu ikka, kõige rohkem ebameeldiva lõhnaga. Selgus aga, et lisaks ebameeldivale lõhnale võivad küünelakid suuremates kogustes tekitada ka uimasust, väsimust, kummalist tunnet pea kuklapoolel ja suukuivust. Head tuju ka, kuigi ma ei ole päris kindel, kas see tekkis tehtud töö imetlemisest või lakkidest. Igatahes olin ma terve õhtu üks kummalisusehunnik. Siiamaani natuke nagu olen. Aga linn sai valmis ja pisiõele meeldis.

Nii. Ma palun järgmine ülesanne.



*Jube ilus on jätkuvalt täiesti kehtiv väljend. Vähemasti siin blogis. Teie ärge kunagi niimoodi kirjutage. Üks hinne võetakse kohe alla =P

3 kommentaari:

Murueit ütles ...

Mina kasutan nt enamasti väljendeid kohutavalt või õudsalt ilus... :D :)))

¤ ütles ...

irw @ murueit. kas üritasid pakkuda alternatiive jube ilusale, mis oleks ka grammatiliselt õiged? :p

Murueit ütles ...

ei, lihtsalt lambist tulid need väljendid, mida ma ise tihti kasutan.