pühapäev, mai 27, 2007

Tänaõhtuses Superstaari-saates võis osaleja Taavi esinemise ajal saalis märgata inimesi, kel olid käes suured plakatid loosungitega a´ la „Taavi, sa saad isaks (x2)“.
Mõtlesin, et vaene Taavi. Milline distractimine! Jah, ma tean, et reeglina lava pealt saali eriti ei näe, vähemalt mitte nii kaugele, aga vabalt võib juhtuda, et näeb küll. Oleks mina tema asemel olnud ja neid plakateid märganud, ma oleksin esinemise lõppedes lavalt alla astunud, juurde kõndinud, natist krabanud ja sundinud tüüpe neid plakateid sealsamas ära sööma.
Kui on üks asi, mida ma inimeste juures ei salli, siis selleks on alatus. Võistelda võiks ikka ausalt.

Aga tädi Aigi Vahing oli superilus. Super meik, super rõivad, superilusad juuksed. Super-Aigi =) Ainult et... mis selle ilusa hõlstiga vahepeal juhtus? Asemele ilmus miski must asi. Maitea. Selliseid musti kleite oleme me näinud juba nii palju, et mul isiklikult on küll elu lõpuni isu täis.

Keegi oli Hulkuva Kutsa ripsmed ja kulmud ärä värvinud. Kah superhea lüke.

Aga mis värk selle „onu Jüri opaga“ oli, kui Jüri Nael käskis ehmunud Luisal omale põlve peale istuda???

Kaiser Chiefs`i Ruby Taavi esituses oleks samuti võinud olla super, kui ta poleks nii liimist lahti olnud. Ja mismõttes oli väga hea, et Taavi oli vaoshoitud ja ei pingutanud üle? Härrased kohtunikud, Ruby-lugu peabki ülepingutatult ning püksipõlvi ja tennisetaldu vastu lavalaudu kulutades laulma! =)

Ja mis see oli, mida Rivo oma teise laulu jooksul ja vahetult pärast seda tegi? =D
WOA!! Nii peabki.

Tüdrukud olid igavad. Nad peavad viisi, mhmhh, aga minu jaoks olid nad tapvalt igavad. Käisin vahepeal krabikroketeid praadimas, kusjuures mul polnud isegi kõht tühi. Kui ma ei eksi, siis olid nad lisaks igavusele ka fake`id. I don`t do fake. Nii et minu arvates oleksid nad mõlemad võinud tänases saates välja langeda. Korraga. Mürinal. Mina olengi uus Mihkel Raud, selle vahega, et Mihkel Raud ei ütleks elusees tüdrukute kohta midagi halvasti.

Nagu ikka, lesisin hääletamise ajal osavõtmatult diivanil ja toksisin staarisaatesse helistamise asemel hoopis Tiigrile sõnumit. Tiigrile, kes minu uut tumeroosade salkudega tukka nähes ütles, et vau, lahe, oleks võinud suisa terve pea selliseks teha. Täitsa minu tiiger =) Mõni aeg tagasi pajatasin ma talle lõbusaid lookesi sellest, kuidas erinevad meessoost isikud mu soenguid nähes endast välja on läinud. Tiiger ütles ainult, et tal suva, tema poolest võin ma omale kasvõi roosa mohikaanlase soengu pähe tekitada. Päris mohikaanlast seekord ei juhtunud, aga roosaga on siin tegemist küll. Näitasin talle varasemaid fotosid ka, kiilakatest asümmeetriliste sonksideni. Talle meeldisid need kõik.

Mul on mees, kes lihtsalt mitte ei kannata ära, kui ma oma stiili muudan, vaid talle ka actually meeldivad kõik minu vaimuvälgatused. Hmhh. Peab vist mingi uue suhteprobleemi välja nuputama =P

13

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

kuidas oleks: kaugus?

Anonüümne ütles ...

masendav... lihtsalt masendav... Rivo imes ju... ilmselt pole sa selle laulu originaali hoolega kuulanud (kui üldse)... kahjuks ootab endal ees homme originaalesitaja, Good Charlotte'i kontsert, ja kõrvus kajab ikka see Rivo rõvedus...

Carry ütles ...

Tjahh, ma üritan seda kauguse-aspekti kuhugi sinna kahe silma vahele pimedasse nurka jätta. Kui nüüd Veronts mulle suveks mingi legaalse/illegaalse töö välja mõtleks, põrutaksin juba juuni lõpus Londonisse.

Aga Rivo kohta: mulle meeldis see, kuidas ta ELAS seal lava peal. Minule tundus see siiras. Algeline, tõsi, aga siiras siiski. Ja väljanägemine oli tal efektne. Sellest ei saa üle ega ümber. Nii mõnigi võib ju laulda oluliselt paremini kui tema, aga kui see mõni oma beezhi kampsuni ja siniste teksadega lavale ronib, siis see kahjuks ei tööta. Inimesed tahavad näha midagiGI erinevat sellest, millega nad ise iga päev tööl või Viru keskuses hängimas käivad.

Sellest hoolimata on minu isiklikus superstaarimaterjali edetabelis praegu hitiks Taavi. Nii kui ma teda seal ekraanil näen, tahaks kuidagi tema pea sisse pääseda. Müstiline tegelane. Ma ei nuta, kui ta ei võida või kui see saade Force Majore`i tõttu üldse katkestatakse, aga Taavi on tervest sellest seltskonnast vist küll ainuke, kelle autogrammi oleks mul uhke oma särgi pääl omada.