pühapäev, juuni 11, 2006

Ma ei tea, miks mulle meeldivad poseerimata fotod palju-palju enam kui poseeritud. Poseeritud fotod on ainult siis ägedad, kui teiselpool objektiivi on olnud keegi professionaal. Siin teile aga üks eileõhtune näide sellest, mis saab fotodest siis, kui on liiga lõbus. Vähemalt on pärast endal tore vaadata, kuidas te naernud olete.


Ja nüüd tõsisemate teemade juurde. Olen pea nädala iga päev üritanud meenutada, mis oli selle mmmmõnusa joogi nimi, mida ma Sõpruses ostsin. Nüüd (vist) tuli meelde. Chockomocko. Ideaalne segu kakaost ja kohvist. Ei hakkagi siin rohkem kirema, ütlen lihtsalt, et kuigi ma proovin kõiki jooke ja sööke reeglina vaid ühel korral, siis sellest Chockomockost saab minu must-drink igal järgneval kinos Sõprus vaadatud seansil.

Kommentaare ei ole: