teisipäev, juuni 27, 2006

-"Kui ma teaksin kindlalt, et sa m.nn ei ole ja sina teaksid kindlalt, et mina m.nn ei ole, siis ma ostaksin kohe ühe nendest majadest seal all."

Ehk muinaslugu jätkub ehk vahetevahel on sellest ka kasu, kui inimesed astuvad selle raske ja ebaolulise sammu ning ütlevad välja ka need asjad, mis pole ellujäämise seisukohast hädavajalikud.
Täna istutasime Tortillad hõbedasesse plastmassvanni ümber ja viisime terrassile tuulekest ja päikest nautima.
Isikliku arengukava seitsmeteistkümnest punktist üks oli Tüdruk. On hea tunne olla osake kellegi plaanidest.

* * *

Saaremaa teed on algajale juhile harjutamiseks priimad. Kõik vajalikud märgid on olemas ja liiklus pole ka nii tihe, et silme eest kirjuks võtaks.

* * *

Oli vale tegu anda seale sprotipasteeti. Ma olen peaaegu veendunud, et seda kalahaisu ei saa ma oma vannitoast enam iialgi välja. Puhastamine muudab olukorra ainult hullemaks - nüüd ei haise mitte enam ainult põrand, vaid põrand JA põrandapesulapp. Ja minu oranzhid plätud, millega ma sealt üle paterdasin.

Kommentaare ei ole: