pühapäev, juuli 01, 2007

Miks mõned inimesed ei suuda lihtsalt minema minna? Miks pole kasu ei otse ütlemisest, ignoreerimisest ega kenasti palumisest? Miks peab asja keeruliseks muutma?

I don`t want you in my life anymore. Why can`t you just f... off???!!!

Ahastuse äärele ajab juba, ausalt. No kaua võib?

2 kommentaari:

Ann ütles ...

minul ükskord võis nii neli aastat. Lõpuks aitas ära kolimine ja mobiilinumbri vahetamine. proovi ;)

Carry ütles ...

Tead, ma olen viimasel ajal mõelnud, et ärakolimine on paljude probleemide puhul hea lahendus. Päris mitmetel juhtudel ei nimetaks ma seda mure eest põgenemiseks, vaid hoopis mure maharaputamiseks. Seekord on paha lugu selles, et mulle tõesti-tõesti meeldib minu pesa. Ma ei taha siit kuhugi kolida =(

Mobiilinumbriga on jälle sellised lood, et täna üks härra soovitas mul tülitaja number EMT-s musta nimekirja panna. Teenus 30 eeku kuus - sa isegi ei tea, et see inimene sulle helistas. (Helistaja kuuleb koguaeg kinnist tooni.) Aga minu arvates on see põhimõtteliselt vale, et kui TEMA tüütab MIND, pean MINA maksma selle eest, et TEMAST lahti saada. Ma lähen selle raha eest parem maestro Rannapi ja Taavi Petersoni kontserti kuulama.
Võibolla oli härral õigus... võibolla ma olengi softie...