reede, jaanuar 12, 2007

Ma ei tea, kuidas teiega on, aga mina vaatan küll üpris mitut oma lemmikteleseriaalidest vaid ühe tegelase tõttu.

Kollanokkasid (Scrubs) peamiselt sellepärast, et peategelane, John "J.D." Dorian, on lihtsalt nii tobenaljakas, et see on suisa armas;
Dr. House`i sellepärast, et peategelane pritsib sarkasmi kogustes, mis oleks surmav, kui nurga tagant ei paistaks tema tegelik hea tahe;
Nanny`t sellepärast, et seal figureerib tegelane nimega Niles, wannabe-britist majateenija, kelle komplekti käib kõik alates aktsendist ja ninakast käitumisest-ütlemisest kuni ehtinglaslike liigutusteni.

On olemas veel nn. lohutustegelased, keda ma olen nõus vaatama juhul, kui minu lemmikut parasjagu ekraanil pole. Sellised on näiteks Dr. Cox Kollanokkadest ja C.C. Babcock Nanny`st. Ja kui lemmik ja tema aseaine veel koos ekraanile satuvad, oh seda rõõmu!! =)

Põnev oleks kohtuda inimestega, kes need tegelaskujud välja on mõelnud.

Kommentaare ei ole: