laupäev, jaanuar 13, 2007

Imelikud isud käivad peal vahetevahel. Tavaliselt pole sest hullu midagi - sead sammud poe poole ja olemas, aga vahetevahel hakkavad neelud käima mingi sellise roa järele, mida vaid mingis kindlas riigis serveeritakse.

Ei teagi, millega seoses meenus mulle täna hommikul Egiptimaal suhteliselt populaarne magustoit nimega Om Ali (tõlkes "Ali ema" ehk siis Mohamed Ali ema). Serveeritakse mõnusa savipoti seest, peal on krõbe koorik, sees selline mõnus jahu-piimasegune pähklitega täidetud küpsetis. Põhjas võib olla ka lihtsalt vedelat sooja piima. Nämmmmmmm. Hädapärast võiks seda ka poest paki seest pulbrina osta. Seda aga muidugi ainult juhul, kui me parasjagu Egiptuses viibiksime, eksole. Nõmekas.

Minu Sharmi lemmiksöögikohas - Onionsis - on vaieldamatult kõige maitsvam Om Ali. Ja sellest ma siin praegu juba mitmendat tundi järjest unistangi. Ei taha riisihelbeputru! Ei taha shokolaadiküpsiseid! Ei taha isegi seda suure surmaga Rimi poest kättevõideldud purgimaisi, mida müüja mulle müümast keeldus. Tahan Om Ali-d.

Ärge mulle täna ette sattuge, sest päris suure tõenäosusega ma jonnin parasjagu. Ohh, elu on ikka raske mõnel, kas pole?

Kommentaare ei ole: