See trall käib meil siin firmas juba üle aasta. Iga natukese aja tagant helistab keegi kas TEA Kirjastusest või TEN-team-ist või Ühispanga Elukindlustusest ja pakub ühte, teist ja kolmandat. Vahva on selle juures asjaolu, et tihti pakutakse sama toodet, mida eelmiselgi korral ja on juhtunud sedagi, et toode, mida telefonitsi pakutakse, seisab meil juba riiulil.
Suur Juht on juba ammu loobunud nende müügiesindajatega suhtlemast ja viskab reeglina toru lihtsalt hargile, kui ülalmainitud firmadest peaks helistatama. Minule seevastu pakub selline asi nalja ja oma igapäevaste huumoridosaatoritega tuleb ju ometi viisakalt suhelda. Nii ma siis seletangi neile kannatlikult, endal suu muigel, et "proua, te alles eile helistasite meile" või "meil juba on see õigekeelsussõnaraamat/võõrsõnade leksikon/vene keele vestmik, teie käest tellisime ja ei, tänan, rohkem tõesti ei ole tarvis". Aga vahetevahel tekib minulgi küsimärk otsaette. Näiteks siis, kui üks ja seesama müügitöötaja kaks minutit peale esimese kõne lõppemist uuesti helistab ja sedasama asja müüa soovib või kui helistab samast firmast mõni teine müügiinimene täpselt sama sooviga. Ilmselt ei ole neil andmebaasis sellist lahtrit, kuhu maha märkida, kes, millal, mida ja kui palju on juba tellinud. Ja kes on kindlalt ära öelnud. Muidu oleks ok, aga vahetevahel haruharva juhtub sedagi, et mul tõesti on tööjuures oma ajaga targematki peale hakata, kui sama juttu seitse korda ümber jutustada.
Sestap meeldiski mulle väga üks mulle meilitsi saadetud prank call-i link. Natuke aega veel nuputan ja modifitseerin, aga küllap on üsna varsti minulgi kiirete aegade tarbeks oma ettelindistatud müügimeeste eemalepeletaja olemas. Ehk siis lõpuks saavad omale selle vajaliku lahtri tekitatud...
http://www.youtube.com/watch?v=J5z4Vs26-TI&NR=1
5 kommentaari:
tead, mis kõige parem? need helistajad on tegelikult kõik ühest firmast, või no olgu, kahest :)) spetsiaalsed firmad, kes on palgatud selleks, et nad inimestele telefoni teel asju müüksid ... neil võiks tõesti ju mingi süsteem olla ... mina ei osta põhimõtteliselt midagi, mida mulle telefoni teel müüa üritatakse, ja ma iga kord üritan neile seda seletada, et võtke maha mu number oma andmebaasidest, aga ei, muidugi mitte
No täpselt. Minu vanaemale (78 a.) näiteks helistatakse, tsiteerides mu kunagist matemaatika õpetajat, idioodi järjekindlusega ühest elukindlustusi pakkuvast firmast ja ta, vaeseke, peab neile iga kord seletama, et "aga te ju ei taha minuga elukindlustuslepingut sõlmida, sest ma olen üle 50 aasta vana", mille peale helistajad on alati üllatunud. Iga kord naerame ja mõtleme, et huvitav, miks nad küll omale kuhugi üles ei kirjuta, et sellele inimesele pole mõtet enam helistada, ta on juba piirvanuse ületanud. Oma kõneaega raiskavad ju...
NB! Vanaema on siiski 75 veel:)
emme
Kusjuures 73 on =)
Mõlemad eksisime.
Issake, nii noor alles:)
eme
Postita kommentaar