reede, jaanuar 18, 2008

See ainuke asi, milleks naistel tänapäeval veel mehi vaja on

Layla ütleb:
tiadmis


Layla ütleb:
mina olen kodus haige

Layla ütleb:
alates teisipäevaõhtast kodune

Carry ütleb:
uuuu, kusjuures mul oli kohe selline tunne, et sa jäädki vist haigeks. Peaks oraakliks hakkama.

Carry ütleb:
mul on plaanis homme R-ga kuhugi õue minna. Tahad, hüppame poest läbi ja toome sulle midagi?

Layla ütleb:
aitäh pakkumast, K tuleb homme ja küll ta siis toimetab, mis vaja

Carry ütleb:
kraadib sind ja nii edasi

Layla ütleb:
ta oskab väga elegantselt seda vene aegset kraadi alla lüüa

Carry ütleb:
minul on see vanaaegne kraadiklaas ja sellel ei lähe too elavhõbedajunn üldse alla.

Layla ütleb:
just-just sellest ma rääkisin

Carry ütleb:
õudne, kui on veel kusagilt valus ka, siis seda kraadiklaasi alla raputada on tõeline piin.


Carry ütleb:
R-i on alati vaja, kui kraadin - tema siis oma suurte mammutikäppadega raputab seda pisikest kraadiklaasi.

Layla ütleb:
mis me küll ilma nendeta teeks

Kommentaare ei ole: