pühapäev, november 04, 2007

Koopiamasinaga on vähe nihusti

Üks minu vahva ekspeika, kes mu kunagise imagomuutuse (juuksed blondiks ja sirge pikk tukk ette) peale endast välja läks, väitis, et tema ei käi blondidega ja et tukad on üleüldsegi jubedad. Jonnis kuude kaupa, niikaua, kuni meie teed läksid lahku, viisakalt öeldes. Peale seda aega liigub aga Vana Toriseja seltskondades ringi eranditult blondidega, kellel kõikidel ka tukk olemas mis olemas. Kuidas see nüüd kõlaski: heledad koopiad?

Aa ei, haledad koopiad hoopis. Väga haledad koopiad =)

Üks neist koopiatest käib mind klubis Prive´ idioodi järjekindlusega nügimas koguaeg. Ausõna ma ei tea, miks, sest mina teda ei tunne ja tema mindki mitte, aga neiu muudkui tõukleb. Muidu täitsa kena tidrik, aga nii vägivaldne =)
Reedesel peol pidas ta end õnneks hästi ülal, aga see-eest valas keegi tema saatjaks olnud noormees mulle oma kokteili püksi =D
Nomaitea. Selline asi ei aja isegi mitte vihaseks, naerma ajab ainult. Väga hale üritus. Aga nohh, mida muud oodatagi haledatelt koopiatelt...?

Minul oli sellegipoolest tore pidu, sest nägin üle pika aja mitut armsat tuttavat ja sõpra. Lisaks viibis klubis ka minu ema, kes nägi välja vingem kui kohalikud tantsutüdrukud ja sambatas mehi hingetuks =P

Minu ema on kõige ilusam =D
Ja minu sõbrad on kõige armsamad =D
Ka kõige tahmavaesemad koopiad ei suuda seda muuta! =D

Kommentaare ei ole: