neljapäev, veebruar 15, 2007

Lily Alleniga seoses meenus mulle üks teine tegelane, kelle me Thinaa ja Krussikuga samuti suvel avastasime. Kusagil lõuna-Itaalia maalilise vaatega kiirteel sõites kuulsime kohalikust raadiost laulu lõõritamas mingit meest, kelle puhul mina olin alguses kindel, et Tanel Padar on hakanud itaalia keeles laulma ja oma lugusid ka väljaspool Eestit levitama.

Seda pala lasti raadiost tihti, seega oli aru saada, et tegemist oli hitiga. Mulle see meeldis ja teistele ka. Mulle meeldis kohe väga. Nii väga, et ühes mõnusalt modernses pitsarestoranis istudes ja seda kuuldes, läksin jooksusammul (et lugu enne otsa ei lõpeks, nohh) kassiiri juurde ja küsisin, et mis lugu see on ning nõudsin, et ta esitaja nime mulle paberi peale kirjutaks. Mille peale kogunes kogu personal leti äärde ning kõik üritasid, silmad kissis ja pilgud ülespoole suunatud, meelde tuletada, mis võiks küll olla loo pealkiri.

Igatahes sain ma lõpuks tühja tsheki pääle nii esitaja kui Itaalia selle suve põhiloo nime. Siin on teile Itaalia Tanel Padar ehk Piero Pelù looga Tribu: http://download-v5.streamload.com/e23a7591-cfb4-4e10-a681-660c15c95cc6/caramelcarry/Hosted/piero%20pelu%20-%20tribu-1.mp3

Kommentaare ei ole: