teisipäev, november 28, 2006

Sweet November

Kas teie olete end juba mõnest filmist avastanud? Mina eile õhtul avastasin.

Ausõna, mul oli plaanis kell pool kümme magama minna, aga siis nägin telkust ühe filmi reklami ja kurat teab miks tekkis tunne, et peaks seda ikka vaatama.

Well, ja seal ta siis oli. Rääkis minu lausetega. Mõne deklameeris nii sõna-sõnalt, et võttis suisa õhku ahmima. Soovisin, et inimesed, kellele neid ridu olen lausunud, oleksid sealsamas minu kõrval diivanil viibinud - oleksin saanud neid varrukast sikutada, näpuga ekraani poole näidata ja öelda, et näe-näe, ütlesin ju ma nii, ütlesin ju?!

Keegi on ühe karakteri lihtsalt rämedalt minu pealt maha kirjutanud. Selle vahega, et nagu üks suht-koht tuntud režissöörgi, eelistan ma õnnelike lõppudega filme. Sest elus on närusid lõppe täiesti piisavalt.

Kommentaare ei ole: