pühapäev, november 19, 2006

Lugupeetud härra Teen Vegetarian Penpal,

Sain kätte Teie järgmise plaadi. Plaanisin sõita Laulasmaa jahisadamasse ja tagasi, nagu kasutusjuhendis kirjas oli, kahjuks meenus tol momendil, kui õige hetk kätte jõudis, et minu Porschel puudub cd-mängija. Elu ja tema vingerpussid =S

Kuna mu kujutlusvõime on aga veidi ülearenenud, arvasin, et võin ju ka kodus hämaras toas proovida. TVP, kui te teate, mida tähendab Nataša tants, siis kujutate ette, mis seda plaati kuulates minu toas toimus. Nagu esivanemad oleksid prantslased olnud. Ja kuna mul olid parasjagu suured lohvakad trummi ja passi püksid jalas, pidin neid tantsimiseks (loe: mööda vaipa tippimiseks) mõlema käega üleval hoidma. Nii et täitsa printsessi tunne tuli peale.

Sellest ei ole ju samuti tingimata midagi halba ;)

Mul on kodus arvutilaua kõrval seinal üks pisike foto ühest lossist. Aga see on üks teistsugune loss, nagu ka see on üks teistmoodi plaat.

Minu vaist ütleb, et need lood sobiksid väga hästi mõnele filmile soundtrackiks. Mitte tingimata lõputiitrite ajaks, aga ka keskelepoole ja kasvõi päris algusesse avalooks.

Kui te veel aru ei saanud, siis mulle meeldib see plaat väga. Aitäh!


***

Suur Juht oli veendunud, et eks see üks pomm ole ikka, mis muud. Et kes saadab kirja PROUA Rand`ile? =) Pidin peaaegu käsikähmlusse astuma, et pakki kätte saada.

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

tunne, et selle plaadi lood sobiks oivaliselt mõne filmi heliribale, on igati adekvaatne. nimelt ongi tegemist justnimelt filmimuusikaga, ning (siinkohal väljastatakse Master of the Obvious auhind) filmi pealkiri on ka plaadi nimeks. ma ei usu, et see sul nägemata on, aga kui on, siis on vaatamine kohustuslik. kiiksuga inimeste ülistus selle parimas mõttes.

tantsu tegelikult ei tea, aga mulle millegipärast tundub, et kujutan suhteliselt õieti ette. ning sel juhul ei ole selles tõepoolest midagi halba )).

kena õhtu jätku, proua rand

Carry ütles ...

Mhhh, on jahh. Kirjuta veel hõbedase pastakaga plaadi peale, eksole.

Thinaa ütles ...

Ok, võib olla kunagi kuulen asjadest, millest hetkel ei mõista miskit...
aga vahest kõike polegi vaja...

Carry ütles ...

Vahetevahel on tõesti vahva, kui miski paistab ainult nurkapidi kardina tagant välja... =P