esmaspäev, märts 29, 2010

Printsessid ja konnad

Ühes välismaises tõsieluseriaalis, mille peaosaline öeldi olevat miski hullem maaomanik, naftamagnaat või midaiganes, aeti kari tšikke kokku, lasti neil seal mehe tähelepanu pärast kekselda ja saatesarja lõpus, umbes täpselt siis, kui võitja oli välja kuulutatud, tehti tollele samale neiule selgeks, et sorri, näe, su auhind ei olegi ilge rikkur, vaid mingi suvakas maakas kusagilt Idahost või Oklahomast.

Ühes teises analoogses riälitis tuli viimases osas meessoost võistlejate suureks jahmatuseks päevavalgele tõik, et pimestavalt kaunis neiu, kelle soosingut igaüks neist oli püüdnud pälvida, on tegelikult hoopis mees. Transvestiit, nohh.

Mu meelest need tõsieluseriaalid peegeldavad hästi elu ennast. Samamoodi nagu see Disney konnaga multikas, mida me eile õe ja vennaga kinos vaatamas käisime.

Elu on näidanud, et printsina näiva tegelase tähelepanu pärast pole väga mõtet tõmmelda, sest chances are, et tegemist on hoopis limase konnaga. (Ohh vabandust-vabandust-vabandust, see ei ole lima - see on MUKOOS!!!! ;)) Lihtsalt väga hästi lõhnastatud ja pideva treeningu tagajärjel omandatud algsete viisakusvormelitega, mis parajal momendil ja vajaduse tekkides haihtuvad.

Lüürilise kõrvalepõikena tsitaat Leenult, pärast neljapäevast töövarjupäeva autos minu poole sõites: "Mäletad, mida ma sulle ütlesin, kui sa mulle temast esimest korda rääkisid? Mäletad? Mitte keegi pole perfektne. Aga sina ikka et ohh ta on nii täiuslik, nii täiuslik! Ma ju ÜTLESIN!"
Vähemalt saab sõbrannadega naerda, olgugi siis et enda üle. Huumor, ma ütlen =)

Ja konni pole üldse mõtet printsi avastamise lootuses suudelda. Nagu multikast nähtud, on umbes tuhat asja, mis võivad valesti minna, rääkimata võimalusest, et muutud hoopis ise konnaks. Päriselus küll sõrmenipsutuse peale transvestiidiks ega redneckiks ei muundu, see-eest võib igasugu muudes vormides konn-printsidest (halba) eeskuju võtta. Kehvad kombed nakkavad paradoksaalsel kombel vist paremini kui head.

Või olen ma ise hoopis printsess herneteral? See on ka muidugi variant, aga võttes (halba) eeskuju ühelt tuttavalt tõsielu-printsihakatiselt... kuna ma olen veatu ja ei tee kunagi midagi valesti, siis ma ei pea seda võimalust üleüldse kaalumise vääriliseks. Checkmate. I win, you lose!

Go, riäliti!

* * *

Aga Disney konnamultikas oli muidu päris armas. Ma ei surnudki igavuse kätte ära, nagu muidu lastega kinos käies vahel juhtuda võib, eriti, kui on eesti keeles peale loetud. Kuigi nohh, tõele au andes, kohati oli ikka veel natu piinlik. Aga küllap harjutamine teeb meistriks ja tõenäoliselt just siis, kui ühelgi mu pudinatest enam eestikeelset pealelugemist tarvis ei ole, muutuvad need pealeloetud multikad sellisteks, et mõte ei mõlgu pidevalt ainult teemal "miks oh miks me seda just eesti keeles peame vaatama". Peeter Oja poolt pealeloetud jaanimardikas RayMond oli muidu kuulamist väärt juba praegu =)

Ja joonistatud oli see film väga kaunilt, kõik need New Orleansi vaated tekitasid rändamise isu. Ajas tagasi rändamise siis.

Ja mis veel huvitavat selles filmis... tüüpilise maailmasõjaeelse tumedanahalise töölisperekonna suhtkoht ideaalsena näiv isa oli millegipärast Obama enam-vähem täpne koopia... mine võta kinni, oli see tootmisrühmal taotluslik võte või mitte.

5 kommentaari:

Vanaeesel ütles ...

Irw, ma mäletan, kui esimest korda nägin Big Brother'it, elasin tollal samal maal, kus seda tehti. Äge oli - lisaks kogu see kära tabloidides, Jade Goody oma põhjatu suuvärgiga, olgu rahu tema põrmule, jne. Kuid siis hakkas see ära väsitama, eriti just see tõsiasi, et too põhjatu formaadivabrik Holland (Jon de Mol en Co.) tuli järjekordsete napakustega välja ja siis terve maailm õhinal ostis ja ahvis neid. Nii ka need printsessid, mida kaine peaga ei ole võimalik vaadata. Selle tiraadi lõpetuseks pean kurbusega tunnistama, et keskmine eestlane armastab ikka seepi, riiälitit ja Kohukest :(
Aga õnneks Carry ei ole tavaline keskmine eestlane=)
Rääkides ideaalsusest, siis seda, et ideaalset inimest olemas ei ole, väidavad filosoofid, kuid tegelikult on see siiski võimalik - kui leiad inimese, kes Sulle väga hästi sobib - oma iseloomu, huvide ja välimusega, siis harjud temaga aja jooksul nii ära, et võtad tema häid omadusi loomulikuna ja veakesi ei pane tähelegi, ergo tekib ideaalne inimene! Filosoofid nimetavad seda küll idealiseerimiseks, kuid ärgem laskem seda rõõmu ära rikkuda.
Niiet ära piparda, herneterake :D

P.S. Aga konnasuudlushimu korral leidub mul maal keldri trepi peal tavaliselt piisavalt suudlemiskandidaate...

Carry ütles ...

Mees, ma kirjutasin terve pika postituse teemal "ma vie, en soap" ja sina rikud kõik ära tõdemusega, et mul on vist midagi kohukeste vastu =)

(rendin välja nende sulgude vahelist ala kohukesereklaamiks, tulu läheb Loomade Hoiupaigale =))

Ja ma ei olegi kunagi otsinud kaaslast, kes oleks üleüldises plaanis, muu maailma jaoks perfektne, ikka minu jaoks. Seega igast veidrad kiiksud ja harjumused on more than welcome, ongi erilisem ja lõbusam. Aga need ei tohiks siiski olla vaenulikud minu suhtes ega tekitada minus kehva enesetunnet =S
Lõppude lõpuks on olemas ka mingi code of conduct, millest isegi (kõnelevad) konnad võiksid kinni pidada. Ja asjad, mida teisele inimesele teha ei ole okei.

Vanaeesel ütles ...

No ma üritan Sulle selgitada, kuidas õige on, kuid Sina ajad sõrad vastu, ruigad ja kutsud mind põrsaks ('seebieluvisiooni' ärarikkumine).

Samas - oled Sa kunagi mõelnud, et äkki on Sul vaja hoopis seda tasakaalustavat elementi, et üks on ekstsentiline esikaunitar ja teine on see, noh... sidekick, kes teda trackil hoiab ja pikki saledaid jalgupidi jälle maapinnale tagasi toob??? Füüsikast ju mäletame, mis samanimeliste laengutega juhtub...

Ja nüüd kasutaks selle sulgudevahelise ala ära:
(Edgar mii lav juu iinormouslii, Jours truuli Heimar)
Arve võib käesolev blogiomanik mulle pärast isiklikult esitada ;)

Carry ütles ...

You sound just like my mom (eye-rolling smiley). Ja mitte Heimari osas siis =P

Kummaline on see, et ta ise pole siiamaani omaenda tarku sõnu kuulda võtnud...

Vanaeesel ütles ...

Millega ma küll selle olen ära teeninud - iga nädal mingi karm kommentaar minu suunas??? :(

No aga käi siis tema sõnade ja mitte tegude järgi, ma ka tõotasin võluvad, targad ja omapärased vastassoolised oma peast välja visata... tutkit, sestra!
=)