teisipäev, märts 23, 2010

Õpi hingama, tohman!

Tšättisime täna Verontsuga msn-s meestest. Konkreetselt. Mõndadest konkreetsetest siis. Oli eelkõige lõbus ja naljakas. Juba ainuüksi selle vestluse põhjal võiks valmistada mitu väga ägedat seksijalinnaliku seriaali episoodi. Ütleme nii, et elu pakub ikka sellist materjali, et vaata ja imesta. Või siis pigem "koge ja imesta" =P

Mõnest olukorrast vesteldes saime muidugi ise ka n.ö. kõrvaltvaadates aru, kui nõme ja totter see tegelikult on ja kui totakad oleme meie, et me iseend üldse sellistesse situatsioonimarinaadidesse nii kauaks oleme ligunema jätnud. Ise olukorras sees olles võid lõpuks endaski kahtlema hakata, kuigi sõbrad-tuttavad kõrvalt ehk hurjutavad ja sedasama räägivad, mida sa ise juba ammu kahtlustad, et pole mõtet ja lõpeta juba ära. Seega teinekord ongi vaja teist inimest, kes ise parasjagu täpselt sama asja läbi elab, et elu ja inimsuhete põhitõed neljal käel uuesti paika lükata. Sort of nagu tugigrupp või nii.

Ja päeva tsitaat tulebki preili ekskaassõltlaselt Veronique-ilt =D

Veronika ütleb:
jap... ma olen ka sellest aru saanud... sellest siis et kui inimene on normaalne siis ta ei käitu nagu mingi lollakas

10 kommentaari:

Vanaeesel ütles ...

Nallakas, suurt seost peale märksõnade pole, kuid lugesin just Epu ja Daki 'Meestest, lihtsalt'. Mina ikka ei saa nendest meestest aru, ja mõnikord ka naistest mitte :P, kuid tundub, et kui tegemist on ego, harjumuste, teisepoole tähelepanemise ja 'not thinking/looking out of the box' tüüpi suhtumisega, siis on ikka tegemist isasema poolega... go figure...
Tegelikult meelidis mulle pealkiri :">

Carry ütles ...

Ui-ui, ära vihja mulle mingitest raamatutest. Mul on sõna otseses mõttes virnade viisi lugemata teoseid kodus ja tööjuures ja sünnipäevaks sain ka veel ühe raamatu juurde. Mitte et ma ei loeks, aga juurde sigineb neid kiiremini, kui eest ära jõuan lugeda =) Uuužass!
Varsti olen kolm nädalat kodusel režiimil, siis loen nii et tolmab! =D

Aga sa seda Epu ja Daki raamatut soovitad siis või? (kuuled sõltlase häält, jahh? =P)

Vanaeesel ütles ...

Khm-khm, aga mul on suuremad kui Sul. Kusjuures päriselt ka - need raamatuhunnikud vaatavad ka mulle vastu - Sinu omad?! Eee... või on need siiski minu omad... ja hämmastav omadus on neil kasvada, mitte kahaneda.

Julgen soovitada küll - vastavalt kaalukategooriale on see selline easy-reading, espetsiell samasoolistele tuvumiseks/muigamiseks - ja me võime pakkuda Teile veelgi paremat varianti - laename terve köite Teile tutvumiseks 8)

Vanaeesel ütles ...

Ja rääkides raamatute juurdekasvust, siis hiljutise õhtuse Jaan Männikuga istumise/vestluse tagajärjel jõudsime järeldusele, et mul on vaja veel üks fundamentaalne teos läbi lugeda, s.t +1 raamat... =)

Carry ütles ...

Ma ei saa sinu eelviimase kommentaari esimesest lõigust aru. Meil ei ole ju raamatud ühes kapis ometi.

Seda lihtsalt meestest raamatut hetkel parema meelega siiski ei laenuta, katsun enda omadegagi hakkama saada enne. Aga sulle jõudu pangakonto väljavõtte lugemisel... =P

Vanaeesel ütles ...

Esimene osa tähistas törtsu minu pikantset huumorit, mis reaalsusega mingit seost ei oma (disclaimer, sic!), ainuüksi sellepärast, et meie maitsed tõenäoliselt vägagi erinevad on.
Raamatu suhtes pole probleemi, sest jääb ta minu omandisse hetkel määramatuks tähtajaks. Feel free to ask...
Ja pangakonto väljavõtet ei vaata ma juba ammu, sest parem on mitte oma kardiovaskulaarset ja vaimset tervist pinge alla panna nende finantsõudustega. 8l

Carry ütles ...

Meil on erinevad maitsed jahh, üks meist loeb naistekaid ja see ei ole mina =P

Vanaeesel ütles ...

Jajahh, ma käin hea meelega toidupoes, teen süüa ja pesen pesu ka - Sinu hooleks jääb siis õlivahetus :P

Carry ütles ...

Kuidas on lood tolmu pühkimise ja lillede kastmise-ümberistutamisega?

Vanaeesel ütles ...

Noh, esimese jaoks on tolmuimestaja ja hortikulturismiga ning aiakujundusega peab alustama see aasta - uued viljapuud ja marjapõõsad vaja istutada :)