esmaspäev, märts 26, 2007

Mees, kes leidub says:
sa said ikka kõva emotsionaalse annuse seal hollikas

Mees, kes leidub says:
niijubepikkblogisessekanne


I`m Your Heaven, I`m Your Hell says:
see oli karm pidu

Mees, kes leidub says:
elektriseks teeb imesid

I`m Your Heaven, I`m Your Hell says:
kusjuures hiljem sain teada, et seal olid õhupallid olnud. (absoluutselt ei pannud tähele)

I`m Your Heaven, I`m Your Hell says:
ja seda ka mitte, et seal fotograafid ringi luusisid. Ma olin ikka korralikult korras

I`m Your Heaven, I`m Your Hell says:
see on hea, kui inimene ennast- ja teisiunustavalt pidutseb

Mees, kes leidub says:
pidustab

Mees, kes leidub says:
võrdle

Mees, kes leidub says:
lagastab

Mees, kes leidub says:
harjutusi algajale semantikule

I`m Your Heaven, I`m Your Hell says:
mina ei lagasta iialgi

I`m Your Heaven, I`m Your Hell says:
ma olen korralik ses suhtes

I`m Your Heaven, I`m Your Hell says:
ma suudan isegi tantsu õõtsuda joogiga koos nii, et see ei loksu kuhugi

I`m Your Heaven, I`m Your Hell says:
see mu loomupärane oskus, kaasa sündinud

Mees, kes leidub says:
puhas loom, nagu siga


I`m Your Heaven, I`m Your Hell says:
just

I`m Your Heaven, I`m Your Hell says:
minu parimad sõbrad ka ever ei lagasta

I`m Your Heaven, I`m Your Hell says:
eriti veel kellegi teise korteripidudel

I`m Your Heaven, I`m Your Hell says:
aga ma olen lagastajaid näinud küll, ka selliseid, kelle arvates see just ongi peo pärisosa. Et kes rohkem rokka toota suudab.

Mees, kes leidub says:
jube!

Mees, kes leidub says:
mingu tagasi kust tulevad

Mees, kes leidubsays:
hea teada, et sa ei lase roosat shampust mu lakke

Mees, kes leidub says:
see on valge

Mees, kes leidub says:
nagu seinad

Mees, kes leidub says:
ja diivanid

Mees, kes leidub says:
jne

I`m Your Heaven, I`m Your Hell says:
okey, I got the message: no pink champagne on your couch


Mees, kes leidub says:
jah

Mees, kes leidub says:
see on siis, kui on rosé kirjutet pudelile

Mees, kes leidub says:
remember?

I`m Your Heaven, I`m Your Hell says:
how about green one?


Mees, kes leidub says:
there is no green champagne


I`m Your Heaven, I`m Your Hell says:
no kui sinna Tarhunni sisse segada, siis raudselt et leidub

Mees, kes leidub says:
prantslased kägistavad sind elusalt

Mees, kes leidub says:
elusalt, saadsaaru!

I`m Your Heaven, I`m Your Hell says:
minu jaoks pole miski püha. Nad peaksid mu lindpriiks kuulutama ilmselt.


Mees, kes leidub says:
miski püha -- jeee

Mees, kes leidub says:
kas sa oma põssat taksikoeraga ristaks?

I`m Your Heaven, I`m Your Hell says:
minu põssa ei ristu änam

I`m Your Heaven, I`m Your Hell says:
ta on kastraat


Mees, kes leidub says:
ah see päästab sind

Mees, kes leidub says:
never say miski

I`m Your Heaven, I`m Your Hell says:
minul on ainuisikulisena lubatud öelda "miski". Mul on patent selle õiguse peale.


Mees, kes leidub says:
no ma panen kõrva taha ja kontrollin patendiametist

Kommentaare ei ole: