reede, märts 23, 2007

Kui teile öeldaks üllatusrestorani kohta vihjeks vaid seda, et toit on Orkutis cuisine`i all reastatutest ja "don`t overdress, don`t underdress", siis mida teie selga paneksite? Minu pealt pole mõtet maha vaadata, mudu saate kontrolltöö kahe.
Ja kusjuures täiesti leidubki meesterahvas, kes minu lubaduse peale rohkemate vihjete mittesaabumise korral sinna restorani trikoos kohale ronida, ütleb kerge lõbustatusega lihtsalt, et "Try me!".

Elu on enamasti siiski täpselt nii lõbus, kui lõbusaks sa selle ise endale teed...

Lihtsalt et ma avastasin just, et minu elu esimene ja viimane trikoo, mille mu vanatädi kunagi ammu aega tagasi Brasiiliast saatis, on vahepealsete aastatega lootusetult väikeseks jäänud. Kui ma selle praegu selga tõmban, näen välja umbes täpselt nagu Kristjan Palusalu oma parimatel päevadel. Ja nii lõbusaks ma seda restoraniskäiku nüüd ka ei soovi teha.

Teile ilusaid unenägusid, mina aga siirdun panipaika bikiine otsima

=P

Kommentaare ei ole: