neljapäev, august 10, 2006

Veelkord valikuvabadusest.

Magamata öödest, lahendamata murekuhjadest, tegemata töödest ja Venemaalt pärinevast suitsuterrorist hakkas mul täna töö juures pea tuikama. Kuna ma üritan võimalikult vähe igast tablasid neelata, otsustasin valuvaigistava meetodina kasutada shokolaadisöömist. Põhjusel, et all baaris on shokside valik alati megapõnev (kõigest mingi 6-7 erinevat nimetust), põrnitsesin oma lühinägelike silmadega tükk aega leti ees enne, kui otsusele jõudsin. Üks Jõmmu. Ja siis andke veel üks Mesikäpp kah. Jah. Nii. Liftitasin ennast viiendale korrusele, plärtsatasin arvuti taha ja asusin õhinal magusat hävitama. Arvutisse ei viicind vaadata. Kopp ees sest riistapuust. Tahaks mingit vabaõhutegevust, aitäh, tänan väga. Silmad siirdusid etikettide tagakülgedele.

Mida sisaldab Jõmmu shokolaad? Suhkur, piimapulber, kakaovõi, kakaomass, metsapähkel, vahvlipuru 4%, emulgaator (sojaletsitiin). Kakaosisaldus min. 28%. Säilitusaineteta. 100 g toodet sisaldab: energiat 545 kcal/2275 kJ, valke 9 g, süsivesikuid 51 g, rasvu 34 g.

Ja mida sisaldab Mesikäpa shokolaad? Suhkur, piimapulber, kakaovõi, kakaomass, metsapähkel, vahvlipuru 4%, emulgaator (sojaletsitiin). Kakaosisaldus min. 28%. Säilitusaineteta. 100 g toodet sisaldab: energiat 545 kcal/2275 kJ, valke 9 g, süsivesikuid 51 g, rasvu 34 g.

Identsed. Selle väikese vahega, et etiketil kuulutatakse üks kahest piimashokolaadiks vahvliga ja teine vahvliga piimashokolaadiks.

Ma arvan ka, et teksamüüja võiks poes haarata samast hunnikust kaks täpselt samasugust püksipaari, mis pealegi veel ka samas mõõdus ning öelda mulle, et "Hey, why not take them both, ühed on ju siiski sinised teksad tikandiga ja teised on tikandiga sinised teksad".

Ma saan aru küll, et tootearendus ja värk, aga millegipärast on mul pärast seda avastust endast lolli beibe mulje. Ja kuna mulle ei meeldi ennast rumalana tunda (kellele meeldiks?), siis...

Ei osta enam Kalevi tooteid. Vot trotsist ei osta ja kõik. Niikuinii on omanik Edgariga sõber, aga mina ei ole Edgari sõber, nii et oma eegid kulutan edaspidi kasvõi Läti toodangule (ei tea, kellega Laima omanikud veel sõpsid võivad olla...).

Kommentaare ei ole: