reede, august 04, 2006

Kuna ma olen juba vana inimene, eksole, siis eileõhtune madalrõhkkond mõjub siiamaani ja maiviici Kodutohtri lugemise kõrvalt suurt midagi korraldada. Kriblada ka eriti ei viici. Seega püüan jutuvada kebabitiku otsa ajada.

Esteks - püüdke oma raadiost välja võluda sellised megahertsid nagu 90,20. Tegemist venekeelse raadiojaamaga Dinamit FM, mis laseb üllatavalt hääd mussi (nii venelaste endi oma kui ka säält Ameerikamaa ja Inglismaa manneritelt saabunut). Lisaboonus on see, et kui dj mölisema hakkab (juhtub õnneks harva) või algab reklaamipaus, on valida, kas kuulata vai mette. Vähemalt minu jaoks on võõrkeeltega küll nii (ükskõik kui hästi ma neid oskan), et võin totaalselt välja lülituda nii, et ei kuule ega ei saa midagi aru ja miski ei jõua kohale, raadiost/televiisorist tulev on siis lihtsalt mingi taustamüra.

Teiseks - to all `ya out there, kes on tüdinenud Kaubamaja, Selverite, Rimide ja Prismade kordumakippuvast ja üksluisest kulinaarialetist, seadke sammud Stockmanni toidupoodi. On jah kallim veic, aga see vaheldusrikkus ja niiiiiiiiiiii palju uusi ja huvitavaid asju, mida süüa (jah, ma jumaldan söömist) kaalub need kroonid üles. Mina ostsin eile Caesari salatit suitsukanaga ja marineeritud kalkunifileed ja jube nämma oli. Kõht oli juba ammu täis, aga vitsutasin edasi, sest mekkis nii hää.

Ja kõige viimaseks - siin on teile üks netist leitud video koerast, kellele meeldib technomuusika: http://video.yahoo.com/video/play?vid=2a2129ad25a4f9bf0f050b8725094258.636210&cache=1

Katsetasin Krussiku peal ja temal tulid seda "rullkoonu" vaadates pisarad silmist, nii et...

1 kommentaar:

Carry ütles ...

Sa uuri, ehk on seal mõni Caroliina-nimeline ka...