esmaspäev, august 28, 2006

See tüüp, kes minu ja seaga vahetevahel juttu käib ajamas, eksole. Ma ei tunne teda eriti kunagi ära, kui ta lähenemas on, sest ma ei saa eriti aru, mis marki autoga ta sõidab. Eriti. Ühel korral oleks nagu bemmiga, aga siis jälle oleks nagu merss ja. Pime on ka vahel või hämar. Aga tema ikka, iga kord, kui mööda sõidab ja meid näeb, tõmbab tee äärde ja tuleb juttu ajama. Selline vahva lõbus mies on. Ja kuna ma neid va automarke eriti ei vahi ka, siis oligi mul siiani segadus. Et on ta siis nüüd üks vai teine. Bemmivend vai mersumies. Ise ka juba mõtlesin, et olen ma tõesti juba nii lühinägelik...? Täna hommikul saabus lõpuks selgus. Mõlemat on =) On bemmimies ja mersuvend kahh. Ise oled beib! =)

Ütles, et vikerkaar on lahe. Ma ütlesin vastu, et tore on kuulda sellist asja, et ma oma mehe käest kuulen aint sõimu. Ta ütles, et ei-ei, tema, kui aus olla, ongi selline kreiside asjade peale mihkel. Minu kulmu pani liikuma see, kui mees kasutas sõna "kreisi". See on minu sõna! Kuidas ta julgeb? =) Aga nimi pole tal mihkel. Kuigi sobiks. Suht mihkli nägu on.

Eniveis. Mitte sellest ei tahtnud ma täna jahuda.

Hoopis sellest, et hoolimata asjaolust, et a number of my tuttavad arvavad, et ma olen lõgismadu ja meesteneelaja, on minu näol tegemist hoopis lootusetu romantikuga. Kõige õigem nimetus oleks vast "kapiromantik". Siinkohal üks vahvast esmaspäevahommikust lõbustatud üleskutse kõikidele "tuimadele tükkidele" (eriti meesterahvastele, kes arvavad, et naised saavad oma olulisusest aru ka siis, kui meesterahvad diivanil lesivad, ainitise pilguga telekat vahivad ja õllet rüüpavad) : Romantikud, kobige kappidest välja! Geid juba tulid, nüüd on teie kord!


AGA ELU JU ONGI VIKERKAAR!!!!!

nagu mihkel ütles =)

Suisa naljakas on, kui keegi teeb suu lahti ja ütleb sinu mõtted selges ja kõlavas eesti keeles välja.



Truly Yours,

Sunshine Through The Rain

Kommentaare ei ole: