neljapäev, märts 30, 2006

TÕNIS BITTMAN ON SAVISAARE SOHIPOEG!!

Palun, siin on teile tubli kamalutäis leimi!

Jälk-jälk-jälk-jälk-jälk oli seda "intervjuud" vaadata. Mul on öelda ainult üht: de-ma-goo-gi-a. Vaene Kiur pidi vahepeal peaaegu et nutma hakkama. Paratamatult meenus kuus-seitse aastat tagasi toimunud korteriskandaal, kuhu muude meeste kõrval oli segatud ka Elmar Sepp. Mina, kes ma jätan omale alati u. 20% kahtlemisruumi, mõtlesin toona, kas on ikka päris kindel, et Elmar Sepp on pätt. Mu vanaema kommenteeris seda aga nii, et: "Vaata, milline ta välja näeb! Nii kole inimene ei saagi häid mõtteid mõelda ega ausalt äri teha." Ebaõiglane, nagu see mõte alguses ka tundus, Bittmani jälgides veendusin selles ka ise.

Mitte just kõige meeldivama välimusega inimene võib oma välimuse omaenese sisemuse ja jutu abil muuta vägagi meeldivaks. Risti vastupidi on ka väga võimalik. Et imeilus inimene keerab siukse essu kokku, et tema näolapp seostub teistel automaatselt halbade märksõnadega.

Ja teate, kui ma sain teada, et too Bittman on Sepaga seotud... ma ei imestanud ka.


Ma tõsiselt pelgan, et mul ei tule täna magama minnes und. Et hirmuunenägu tuleb hoopis. Kole, kole, INETU mees. Vuihh, loll ka veel.
Ebaviisakas, ilma igasuguse respektita kaasvestleja suhtes. Rõvedalt üleoleva irvega. Paha hakkas.

Poleks iial uskunud, et ma midagi sellist ütlen...

Ja poleks iial uskunud, et miski suudab mind sellist jälestust ja põlgust tundma panna...

Kommentaare ei ole: