laupäev, märts 04, 2006

Kujutate te omale ette sellist asja, et lennujaamas ei muuda n'rimiskummi? Mina enne Amsterdami lennuv'ljal n'tsuh'tta j''mist ei kujutanud. Ohkutousmise ajal tuleb ju n'tsu n'rida agaralt, et korvad lukku ei l'heks. Aga siin pidavat mingi selline poliitika olema, et kuna lennujaamale pole vaja porandate kulge kleepuvat ollust, siis n'tsu ei muuda. Minul tekkis sellise kilplaseloogika peale igatahes kohe kange tahtmine maha sulitada... ;)

Seekord, peab m'rkima, on v'hemalt oli KLM ohkutousmise ja maandumise ajaks hea muusikavalikuga maha saanud. Ma ei tea, kellele ma selle eest t'nu volgu olen, aga eelmise korra jubedate klassikatootluste asemel m'ngis t'na inimestele rahustuseks The Beach^i soundtrack. V'ga kumme punkti selle eest minu poolt (kui te nuud aru saite, mida ma sellega oelda tahtsin, sest tapitahti siin lennujaamas samuti ei leidu...).

Kommentaare ei ole: