teisipäev, märts 14, 2006

Fruit Rush. Te jätke see nimi omale meelde. FRUIT RUSH. Mangomaitseline. Tegemist on maailma parima joogiga, mida toodetakse Brasiilias, osta saab aga Schipoli lennujaamast. Kindlasti saab seda mujaltki osta, aga minu esmatutvus tolle taevaliku joogiga algas just sealt. Kui ma oleksin miljokas, siis minu "isiklikuks miljokakiiksuks" oleks raudselt iganädalane mahlatrip Amsterdami. Või Brasiiliasse ;)
Ma ei püüagi siin kirjeldada, KUI hea ja maitsev ja janukustutav see mahl on, seda peab ise proovima ja kogema. Paarike, kes lennujaamas minu kõrval pingil istus, kui ma purgi avasin ja esimesed sõõmud võtsin, naersid ja ütlesid, et see olevat välja näinud nagu mahlareklaam (elasin end vist mahla peal liiga agaralt välja...). Igatahes nüüd ma tean, millises suunas joosta järgmisel korral, kui mind Amsterdami lennujaamas lahti lastakse =)

Kommentaare ei ole: