reede, märts 03, 2006

Pärast seda, kui ma nädala alguses ühel hommikul üles ärgates veendusin, et ei taha enam näha unenägusid sellest, kuidas mu sõbrad kõik järjestikku mingites õnnetustes hukka saavad, võttis mu kere kasutusele suurepärase enesekaitsemehhanismi. Olukord on paari päevaga kujunenud selliseks, et und ei ole enam absoluutselt. Pole und - pole paha unenägu - pole probleemi. Lihtne ja loogiline. Kummaline on see, et kui ma tavaliselt vajan normaalseks funktsioneerimiseks 8 tundi und ja enam-vähem olemiseks 5 tundi, siis viimastel päevadel olen maganud iga öö vaid mõned üksikud tunnid. Kuigi ma end märkimisväärselt väsinumana tundnud ei ole, sain aru, et selline unerütm pole normaalne ning otsustasin midagi ette võtta. Unehäireid võib põhjustada misasi? Õige - stress. Järelikult - tuleb likvideerida stressi põhjustajad.
Mõeldud - tehtud. Täna hommikul kell pool neli jätsin mehe maha. Mees seda veel ei tea, aga pole hullu midagi.
Kell kolmveerand neli tundsin ennast juba veidi uimasena ja nelja ajal kobisin voodisse teki alla ning tudisin rõõmsalt kuni äratuskellani. Ärgates oli selline tunne, nagu oleks telliskivi pea pealt eemaldatud. Kuidagi harjumatult kerge ja lõbus on olla.
Nüüd võib vist isegi nõudepesu taustaks John Frusciantet kuulata ilma, et masendus pääle tuleks =D

Kommentaare ei ole: