esmaspäev, veebruar 25, 2008

Ma söön oma kapuutsi ära, kui see pole Chris Martin

Maailmas on vaid käputäis artiste, kelle häält lihtsalt pole võimalik ühegi teise omaga segamini ajada. Täna koju sõites kuulsin raadiost juba mitmendat korda üht uut hip-hopi lugu, mille refrääni laulab üks "sa-lihtsalt-ei-saa-muudmoodi-kui-pead-mind-kuulama"-häälega meesterahvas ja ma isegi ei ole seda lugu guugeldanud veel, aga tunne on küll selline, et võiksin vist vabalt kogu oma maise vara peale kihla vedada, et tegemist on minu ninahäälse lemmikuga Coldplay-st

=)

Ühtlasi olen nõus oma kapuutsi nahka pistma ka juhul, kui Eesti superstaari saatest peaks mõni selline tibu välja kooruma, kelle häält kasvõi natukene Chris Martini omaga võrrelda annaks.

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Kas see on Lupe Fiasco feat. Matthew Santos ehk hoopis? :) vaata kas see on see :)

http://youtube.com/watch?v=Ty0u1PzXfTo

Kallid :) XXX

Carry ütles ...

Nähh. Ei ole see mingi Lupe. Oot, ma guugeldan siis.

Selgus, et juutjuubis selle loo ametlikku videot veel polegi, aga esitajad on Kanye West ja guess who... =D

http://youtube.com/watch?v=0Bq5mxp7i34

Anonüümne ütles ...

Kuidas sa siis Kanyet ei teadnud kohe alguses :) jaa see kova lugu.. aga imelik et seda Eestis mangitakse sest see pole singel tal ega midagi.. :) xxx

Carry ütles ...

Kle mina ei ole Kanye gruupi ;)
Ja no ju siis on lihtsalt nii hea lugu, et keegi tiidžei otsustas mängida =)

Hunnik ikse vastu =)