esmaspäev, veebruar 04, 2008

"Kui su rahakoti jämeduse järgi otsustada, võiks arvata, et sul on seal sees palju raha."

Karm tõde on hoopis selline, et tegelikult on mu rahakott pungil täis igasuguseid kliendikaarte. Lugesin kokku - 30. Tänaseks on neid kogunenud piisavalt palju selleks, et vahetevahel unistada õndsast hetkest, mil mu rahakott ära pätsatakse ja ma neist kõigist korraga lahti saan.

Ratsionaalsemad teist mõtlevad nüüd kindlasti, et on tibil siis vaja omale teha nii palju neid kliendikaarte. Ega ei ole tõesti. Aga kui ma teen mingi suuremat sorti ostu ja müüja pakub, et kliendikaarti tehes oleks kohene võit mitu-mitusada krooni? Ma tahaks näha seda inimest, kes ütleb, et aa, pohh, ei soovi. Või kui mõne meeldiva klubi inimesed pakuvad üht meeldivat kaarti, mis annab elevantlikke soodustusi sulle ja su sõpradele?

Daa, beib, ära siis kanna kaasas neid kõiki korraga. Aga kui ma need sahtlisse libistan, pole mul neid kunagi vajalikul momendil ühes ning pealegi oleks mõne kuu möödudes juba ununenud, et mul selline või teistsugune kaart üldse olemas on. R, ptüi, vabandust, P pakkus välja, et hea lahendus oleks kõik kliendikaardid ID-kaardi või mõne muu analoogse peale koondada. Aga see ei lahenda meeles pidamise probleemi.

Oehh. Keeruline on see elu, keeruline.

2 kommentaari:

Nelt5 ütles ...

abiks võiks olla kliendikaardihoidja, mida müüakse ntx knopkas.

Carry ütles ...

Uhumm, aga siis oleks mul ikkagi lihtsalt üks "tasku" käekotis juures, mis ruumi võtab.