reede, oktoober 26, 2007

Asjad, mis on minu ajus, aga mida ma ei tea

ja et msn-st on palju kasu

Kui eilses unenäos kohtusin ühe väga ammuse tuttavaga lapsepõlvest, kelle õla najal sai turvaliselt magama jääda, siis tänane oli jällegi õudukas. Vihjeid andev õudukas see-eest. Ärkasin keset ööd, süda oli paha, aga õnnelik olin. Et nüüd on vähemalt veel mingeid niidijuppe. Mõne momendi möödudes sain aru, et see oli olnud unenägu. Aga kui kõik minu varasemad unenäod on olnud reaalsusega läbipõimitud ja vastuseid andvad, siis miks ei peaks seekordnegi olema? Uskumatu ja jahmatav, kui see kõik tõesti nii peaks olema, aga ega reaalsus polegi alati ootuspärane.
Alustasin unenäos nähtud auto numbrimärgi dešifreerimisest. Olgu öeldud, et mingil põhjusel oli see pika lauajupiga varjatud, nii et unenäos pidin numbrite lugemiseks auto ette maha kükitama. Kusjuures mõned numbrid ja tähed olid suured ja mõned väiksed. Mingi täiesti mittemidagiütlev numbrite- ja tähtedejada minu jaoks. Sisestasin kombinatsiooni msn-i ja palusin abi. Ei möödunud viite minutitki, kui saabus vastus:

100 тысяч кудряшек и 3 says:
footbal tactic 3-4-3 fff means the center forwards


Nii. Ja nüüd ma palun. Kuidas on selline asi võimalik? Ma pole elusees spordiuudiseid vaadates mõttega kaasa töötanud ega pööranud jalgpalli teleülekannete ajal tähelepanu taktikatele. Ma ei tea jalgpalli reeglitest mitte muhvigi, v.a. see, et pall tuleb väravasse saada ja vahetevahel leiavad aset karistuslöögid. Kohe absoluutselt päris kindlasti ei olnud ma eelnevalt teadlik, misasi on 343 fff (minu unenäos küll veidi moonutatud kujul).

Täiesti haige värk, nagu noortel on tavaks öelda.

Ja mida ma sellest siis nüüd välja pean lugema? Center forwards??? Appi, hakka või jalgpalli reegleid õppima. Läheb ehk kunagi unenäos vaja.

Kommentaare ei ole: