laupäev, september 01, 2007

No ja mis te arvate, kes võitis Big Brotheri? Minu sümpaatia Brian loomulikult. Terve Inglismaa armastas teda hoolimata asjaolust, et ta polnud oma kahekümne elatud aasta jooksul kordagi kuulnud Shakespearest =P
I think I know the secret ingredient...
Brianil oli hea süda. Ma arvan, et see tegigi triki ära.
Veronique, mine võta poisil sabast kinni, nagu mu vanaema ütleb, ja too Eestisse =)

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

YAK YAK YAK never never never :) ta on nii rove ja rumal et ma ei saa kohe.. ma kull ei saa aru kas tal on hea suda voi ta on lihtsalt loll naiivne inimene ja enamus inglise inimesi lahebki selle onge et nad samasugused :D uhesonaga not my cup of tea ja seda ei teeks eesti inimestele et ta sinna tooks.. :D KALLID SULLE!!!

Carry ütles ...

Omadussõnad "loll", "naiivne" ja "hea südamega" ei välista üksteist absoluutselt, kusjuures =)
Nii et tegelikult võib meil mõlemal seekord õigus olla.

Aga sa too siis mõni muu, kes ei ole loll ja naiivne so arust, too Thierry näituseks ;)