reede, august 31, 2007

Neljapäeviti kell pool kaksteist õhtul*

Öösel kaheksa tundi magavatele, üheksast viieni töötajatele on seda vist natuke julm soovitada, aga ma soovitaksin kõikidele teistele. Tuletõrjujate töö- ja eraelust jutustavat seriaali nimega Rescue Me. Üks vähestest seriaalidest, mis mul peale kahte kuud vaatamist koppa ette pole visanud (nii ilus eestikeelne väljend, kas pole? =P ). Parim selle juures on asjaolu, et olukorrad on taolised, mida varem nagu polegi seriaalidest näinud. Nii et kes iganes toda filmushkat kokku kirjutab, vega hää töö.

Aga nagu vahel ikka juhtub, ajendas mind täna kirjutama hoopis vigisemise soov. Juba eiteamitmendatnädalat olen ma iga osa lõpus üritanud tabada kirjet selle kohta, kelle lugu on tunnusmuusikaks ning kelle lugu ja mis nimeline mängib lõputiitrite ajal. Loomulikult pole mul õnnestunud seda teada saada, kuna hüpersupervahva TV3 katkestab lõputiitrid juba kuuenda näitleja nime juures selleks, et lasta reklaami, reklaami või vahel harva ka reklaami.

Ega midagi. Kaevusin õlgadeni internetti ja leidsin, mida tahtsin. Tunnusmeloodiaks on C´Mon, C`Mon, esitajaks The Von Bondies (tõsiselt hoogne tukaviskamise lugu), aga seda lugu, mida lõputiitrite ajal lastakse, ma veel otsin. Vähemalt esimest kahte sekundit sellest olen ma nüüd juba mitu nädalat järjest kuulnud, nii et kui üles leian, peaks ära tundma küll.


*Änam ei ole midagi neljapäeva õhtuti kell pool kaksteist. Järgmise nädala telekavast Päästjaid ehk Rescue Me`d enam ei leia =(
Ma paluks uut hooaega või midagi. Samuti võiks kõnealuse seriaali südamerahuga paar tundi varasemale ajale tuua. Ei ole see hullem ühti kui NipTuck, aga on piisavalt hea, et rohkem inimesi võiks seda näha. Igast muu kräpi asemel, mis näituseks kella kümne ja üheteistkümne vahel telekast tuleb...

Kommentaare ei ole: