esmaspäev, september 17, 2007

Teadsin juba selle filmi esimeste treilerite ilmumisest alates, et tegemist on hea asjaga. Aga ma ei osanud uneski oodata, et tegemist on NII hea asjaga. Õnnestus lõpuks ära näha. Film on nii hea, et kui aega oleks, vaataks kohe uuesti veel ühe korra. See on vaieldamatult kõige parem tükk Hollywoodist, mida ma kunagi vaatama olen sattunud. Terve muuvi on täis pikitud leidlikke, armsaid ja vaimukaid pärleid. On draamat, on komöödiat.

Parim koht oli see, kus vana küürutav hindu põrandapesumopiga hiiglasliku lennuki vastu astus.

Parim tsitaat: "Do you have an appointment???!!" =)
Ma mõistan, et selles lauses pole midagi naljakat, kui te seda filmi näinud ei ole, aga jumala eest - mida te veel ootate? Sip-sip-sip laenutusse ja ma luban pühalikult, et te ei kahetse.

Minu ideaalmees on nüüdsest Viktor Navorski ja homsest alates kavatsen end läbi neti sõeluda, leidmaks postrit tollest paljundatud lehest tema käe kujutisega =)

The Terminal

Kommentaare ei ole: