laupäev, august 25, 2007

First things first

Tegelikult tahtsin ma pajatada hoopis sellest, kui vahva pikk jalutuskäik meil Rafiga täna oli ja kuidas ma tutvusin ühe meesterahvaga, kes säras põrsikut nähes õnnest ja ütles, et tema eluunistus on olnud omale siga võtta ja läks käis poes ja tõi mulle sületäie liiliaid =)

Aga kuna ma koju jõudes põrkasin kokku sutsu pakilisema teemaga, peangi siinkohal oma tänase blogisissekande pühendama hoopis küsimusele: kust saab osta Swifferi tolmulappe?

Ausalt, te võite ju naerda mu üle, aga ma olen juba peaaegu leinameeleolus. Ei müüda neid Rimis, ei müüda neid Selveris, ei müüda ka Prismas. Minul kodus tolm muudkui koguneb ja koguneb. Maitaha midagi muud ka kasutada, need Swifferid on lihtsalt liiga head! Kui nii edasi läheb, peame Rafiga omale varsti uue, vähem tolmuse kodu otsima...

2 kommentaari:

v. ütles ...

Ja kui kuskilt leiad, anna mulle ka teada. Ma olen neid südames juba terve igaviku leinanud...

Carry ütles ...

No Nõmme turul neid igatahes silma ei hakanud... =)

Ma kardan, et peab kuhugi Soovi või Kuldsesse Bärsi kuulutuse üles panema: Ostan Swifferi tolmulappe. Hind nii- või naasugune.

=(