reede, detsember 01, 2006

Random Topics

Viisin RingoBingole koeraküpsiseid. Teda ennast polnud kahjuks kusagil näha, ent töökoja omanik ütles, et küpsised lähevad õigesse kohta, kuna kuts olevat terve nädalavahetuse tublilt mu autot valvanud. Loodan, et talle need präänikud mekivad ja et meie järgmisel kohtumisel on tal üks ribi vähem paista.


**


Plaadi sain juba eile kätte. Aitäh sulle taas kord, TVP. Sul oli täiesti õigus - seda plaati ei tohi kuulata negatiivsete emotsioonidega. Kirja lugedes mõtlesin, et phähh, kahh jutt, kuulan, millal tahan. Nobody tells ME what to do, right? Välja kukkus aga nii, et eile oli see plaat vaevu talutav, täna teise katse ajal aga huvitav kuulata ja isegi kelmikas (!). Ma ei hakka seda plaati tihti kuulama, aga vahetevahel, kui on meelest ära läinud, mis seal peal on, siis ikka =P


***


Tahaksin küsida, et mis kuradi napakas soovitus see on, millest pea kõikides naisteajakirjades, mida mina oma elu jooksul lugenud olen, kirjutatakse? Et toidupoodi mine ainult täis kõhuga? Ma olen juba mitu päeva püüdnud toidupoes täis kõhuga ringi kõndida ja midagi ka koju võluda sealt, aga ilmselt olen ma lihtsalt selline primitiiv, kes ei oska ilma kõhutühjuseta ette kujutada,mida ta süüa võiks soovida. Ma ei ole juba mitu päeva poest midagi tahtnud. Jalutan lihtsalt korviga vehkides mitu tiiru ümber iga riiuli ja loodan, et ehk mõni asi hakkab kutsuvaid signaale saatma. Aga ei ole veel hakanud. No täiesti lootusetu, nohh. Niimoodi võib inimene nälga jääda lõpuks, kui kodused varud otsa saavad.


**


Ah jaa. Ja selline tühine asi ka veel, et kui teile saadetakse e-mail sõnumiga, et olete mingi Internetiloteriiga (millest te midagi varem kuulnud pole) võitnud suure või väga suure summa välismaa raha ja et selle kättesaamiseks peate tegema nii ja nii, siis enne, kui te teete nii ja nii, pöörduge, palun, minu poole ja ma ütlen teile ise, et te olete loll. Selleks ei pea kogu oma raha pangakontolt mingitele netijobudele ära kinkima, et sellisest asjast aru saada. I`ll let you know for free!!

Lihtsalt liiga paljud on viimase kuu jooksul minu poole juba pöördunud analoogsete juhtumitega ja ma isegi olen selliseid spämme saanud.


**


Everybody have a great weekend! Mina saan homme ja ülehomme oma hantlivaatamisest tekkinud muskleid otstarbekalt ära kasutada - hakkame Moongirl`i kolima =P
Kui ma mõne riiuliga vasta pääd ei saa, siis varsti jälle!

4 kommentaari:

Oliver ütles ...

Selle loterii jutu peale tuli mul selline koomiks meelde: http://www.geekculture.com/joyoftech/joyimages/898.gif

Carry ütles ...

No TÄPSELT!

Marca ütles ...

Oh kui hea, et leidub veel üks primitiiv, kes täis kõhuga otsustusvõime kaotab!
Või siis oleme lihtsalt normaalsed pragmaatilised inimesed - ostan asju ainult siis kui neid vaja on.

Carry ütles ...

Ja ma tõepoolest ostan asju ainult siis, kui neid vaja on. Vahetevahel vaagin isegi siis, kui mingi asja järele vajadus, leti ees omaette, et kamoon, kas ma siis kuidagi ilma ei saaks? Üks kõige mõttetumatest asjadest siin ilmas on ületarbimine. Et ostan kolmandat korda analoogse vidina lihtsalt sel põhjusel, et ma ei mäleta, et mul neid kodus juba kaks tükki on...