laupäev, detsember 30, 2006

=)

Aga mina sain ühe hilinenud jõulukingi. Õigemini mitte kink ei hilinenud, vaid mina hilinesin selle kättesaamises. Läksin tööjuurde postkastist posti eemaldama, et see puhkuse ajal umbe ei läheks ja esimene asi, mis mulle sealt sõna otseses mõttes sülle potsatas, oli ümbrik, millel adressaadiks "Hr. ja Pr. Rand". Ma esimese asjana tahtsin kohe protesteerima hakata, et mis härra, kus härra, pole olemas mingit härra Randa, aga veidi aja pärast sain teada, et viidatud oli mu põssale hoopis. May I just point out, kui armas see on, kui saadetakse kiri vms. mulle JA põssale? Selle abil võikski defineerida sõna "nunnu" =)

Ja Rafaello Rand kõlab ka üpris paljulubavalt, nii et olen igati nõus, et mu põrsas kannab minu perekonnanime.

Aga nüüd tähtsama juurde:
Lugupeetud jõulukingid.co.uk!
Saime kätte teie panderolli ning oleme ülirõõmsad. Mina sellepärast, et mul on nüüd võimalus käia oma lemmikfilmiga inimesi tüütamas ja siga sellepärast, et lõpuks ometi sai keegi aru, et ka posti teel võib talle piparkooke saata ;) Sa oleksid pidanud sea nägu nägema, kui ma tolle pisema ümbriku tema nina (see on siis kärsa) ees avasin. Saba käis nagu propeller ja silmad särasid. Ma arvan, et koeraomanikud, kes oma loomadele jõulu ajal kuuse alla kingitusi on teinud, mõistavad, millest ma räägin.

Igatahes, kuna mul kusagile mujale neid tänusõnu suunata pole, siis kasutan võimalust ja edastan need siinsamas. See oli täiesti ootamatu ja tõeliselt vahva jõulukink. Very thoughtful of you, mr. TVP. Et kui te järgmiste jõulude ajal sooviksite notsu kärsajäljega tervituskaarti näiteks, siis teate isegi, mida teha.

Kommentaare ei ole: