kolmapäev, veebruar 15, 2006

Teinepool kirtsutas aastavahetuse ajal nina minu shokolaadilõhnalise huulepalsami peale. Ütles, et ma näen väga shikk välja, aga et see "hais" ei kõlba küll kuhugi. Teostasin sõltumatut ekspertiisarvamust väljaselgitava katse ehk siis möglasin todasama palsamit omale uuesti huultele tunnikese möödudes ehk siis, kui saabus teisepoole sõber. Sõltumatu ekspertiisarvamus leidis samuti, et see huulepalsam ajab südame pahaks. Meestel on shokolaadilõhnaga mingi thing, nagu ma aru saan.
Aga millest ma tahtsin teile tänasel kenal talveõhtul pajatada, on see, et teisepoole sõber andis mulle veikese vihje - et Kiddole meeldivat õunalõhnalised asjad ja et kui ma omale õunalõhnalise mögla soetaksin, küllap siis ei saaks ta oma nina mu huulte küljest ära...või kuidagi sedamoodi. Kõik see tuli mulle täna peale eksami sooritamist meelde. Nimelt on Kaubamaja Partnerkaardiga selline deela, et oma sünnipäevale eelneval ja järgneval viiel päeval saab kõik kaubad 10%-lise allahindlusega. Seega ma siis mõtlesingi, et kuna ma nii tubli tüdruk olin ja eksami ilusasti ära tegin, lähen ja shoppan ennast lolliks. Mis siis minu mõistes tähendab seda, et ma luban endale kuni 10 eseme ostmist =P
Nii. Vatipadjad - olemas. Näovesi - olemas. Uus ripsmetush - olemas. Mida veel võiks võtta? Ofkoorss! Õunalõhnaline plöga! Kaubamaja meigiosakond on sama suur kui mu Saaremaa vanaema kartulipõld - küllap seal midagi õunalõhnalist ikka leidub, eksole. Aga võta näpust! Ega ikka ei leidu küll. Kuna abistajatädid ehk meigikonsultandid, kes mu abipalvele "ööö-ää-mmm, ei ole vist-äää" oskasid vastata ainult, tundusid ise täiesti abitud, otsustasin omal käel selle õunalõhnalise huulepalsami (edaspidi õlhp) sealt riiulite vahelt üles otsida, ettevõtlik ja tubli tots nagu ma olen. Haa. Kerge öelda, aegavõttev teha. Kuna ühelegi huulepalsami sarjale peale Isadora Fruity Amazing Glaze`i polnud tuubide peale kirjutet, mis lõhna või maitsega nemad on, tuli mul obviously kõik need tuubid ja pulgad üle nuusutada. Aga Kaubamaja iluosakonnas on keskeltläbi 14 erineva firma stand`i ehk riiulite kogumikku ning igaühel neist on üks kuni neli huulepalsamite sarja, millest igaüks omakorda koosneb nohh nii umbes 7-st erinevast huuleplöginast. You do the math.
Õlhp-d ma ei leidnud, kuid selle tuubikeste ja pudelikeste nuusutamise ajaga sai mulle selgeks, mida kõik need Hummeritega ringikimavate meeste poolt ülalpeetavad beipsid päevad läbi teevad. Müts maha nende ees - see on raske töö! Arvestades asjaolu, et tegemist oli siiski ainult Kaubamaja iluosakonnaga ning ostukeskusi on meil Tallinnas palju rohkem ning seega ka erinevate brändide variatsioon rikkalikum, tuleb tõdeda, et minu kunagine ettekujutus kodus patjade või maniküürija juures puki peal lesivast beibest ei vasta kindlasti mitte tõele. Beibeks olemine võib olla suisa kontimurdev, eriti, kui otsid mingit kindlat iluvidinat. Minusugune lohva eluga harjunud kontoritegelane võib ainult ette kujutada, missugust ränka vaeva võib nõuda näituseks sellise kindlapiirilise otsingu läbiviimine, mille tulemuseks peaks olema ainult tuubis või ainult keeratava kaanega totsikus ananassilõhnaline huulepalsam.

Paljud lapsevanemad kaeblevad viimasel ajal, et tunniplaanides võiks olla rohkem elulisi tunde. Et kellele neid kampsunikudumise, põlleõmblemise või kühvlimeisterdamise tunde ikka enam tarvis on - need asjad saab ju poest kätte. Aga palun - kus oli meie tunniplaanis selline tund nagu "Meigiosakonnas orienteerumine"? Ses suhtes, et mina tundsin küll, et pisuke ettevalmistav kursus oleks vajalik olnud...pärast viiendat tiiru ümber saali keskel asuvate müügistandide ringi, kui müüjannad mind juba veidike kahtlustava pilguga jälgima hakkasid.
Ühesõnaga temaatilisi koolitusi oleks vaja kooliealistele, et nad end hilisemas elus hädapätakatena ei peaks tundma. Nii tüdrukutele kui poistele, kuna tänapäeval ei tea ju keegi täpselt, misasi su pojast lõpuks välja tulla võib.

Muuseas - ehk keegi lugejatest oskab vihjata, kustkohast ma lõppude lõpuks seda va õlhp-d leida võiksin? Olen nõus vastu andma ekspertteadmisi selles osas, kuidas Kaubamaja meigiosakonnast 2,5 sekundiga välja pääseda =)

1 kommentaar:

Carry ütles ...

ÕLHP leitud!!! Üks kilpkonna meenutav 59-aastane vanaproua tõi selle mulle sünnipäevakingiks! ;)